(Intro facut de mine)
Vanatorul era...Stiles?!Si deodata ma trezesc.
Sc:Esti bine?
Eu:Da...
Ma:Ce ai patit?
Eu:Pai...mi s-a facut rau si apoi am avut amintirea neplacuta cu ...prietenul meu.Cand eram in padure,dar de data asta,i-am vazut fata.
Li:Si cine era?
Nu puteam sa le zic ca e Stiles.
Eu:O persoana pe care nu o cunosc.
Sc:Poate o cunoastem noi...
Eu:Nu!Are cum...hai sa...anulam lectiile.Ne vedem la scoala.
St:Te duc eu...
Eu:Nu!Adica...nu,merci...
Si am plecat.Oare chiar vrea Stiles sa fie din nou cu Malia?Sti ce...o sa incerc sa uit de el.Trebuie sa imi iau gandul de la el.A trecut o saptamana,iar eu nu prea am mai vorbit cu ei,in special cu Stiles,pentru ca vreau sa uit de el si sa imi limpezesc mintea.Eram la scoala si era pauza de masa.Ma duc la masa unde am stat timp de o saptamana,dar era ocupata de un baiat destul de dragut.
Eu:Eu stau de obicei aici.
X:Si nu se poate sa mai vina o persoana in plus?
Eu:Ok...
X:Eu sunt Theo.
Eu:Alecsia.
Th:Tu esti noua fata care sta cu haita lui Scott.
Eu:Poftim?
Th:Stai calma...si eu sunt un varcolac.De fapt,prima chimera,dar poti sa spui ca sunt si un varcolac.
Eu:Ok...dar nu te-am mai vazut pe aici.
Th:Nu prea vin la scoala,decat daca n-am ce sa fac.Apropo,tu ce ar trebui sa fi?
Eu:Varcolac.
Th:De cat timp?
Eu:De vreo 8 ani.
Th:Deci,esti un Omega?
Eu:Da.
Th:Sti ca ei nu traiesc mult,da?
Eu:Ei bine,eu am trait si o sa traiesc,ok?
Si plec de la masa.Era destul de simpatic,dar si enervant in acelasi timp...ca Stiles.O,haide!Vreau si eu sa il uit si nu pot.Deodata ma simt stransa de mana.
Eu:Tu erai...
Sc:De ce vorbeai cu Theo?
Eu:Pentru ca,de obicei eu stateam acolo...
Sc:Nu...de obicei stateai cu noi...ti-am facut ceva?Pentru ca te comporti ciudat dupa ce ti s-a intamplat chestia aia cu amintirea.
Eu:Nu am nimic,eu....
Si deodata Scott isi baga ghearele in cheafa mea.
Scott P.O.V
Mi-am bagat ghearele in cheafa ei si am patruns in amintirea din padure.Eram noi la antrenament si deodata Malia tipa.
Ma:Aaaaa!
Al:Malia,opreste-te!
St:Ce este?
Al:Gandeste prea profund.Trebuie sa o oprim.
St:Dar cum?
Al:E o mica problema.Nu stiu!
St:Cum?
Al:Aaaa...a,gata.Trebuie distrata cu o alta amintire puternica.
St:Cred ca stiu.Malia,sunt Stiles.Mai tii minte primul nostru sarut?
Ma:Da...te rog nu ma omori!
St:Nu merge!
Al:Ba da,tu continua!
St:Malia,te iubesc!Nu vreau sa fim despartiti!
Atunci am mirosit gelozie si tristete din partea Alecsiei si se pare ca ii se facea rau.Ce se intampla cu imaginea?Se intuneca...unde sunt?Vad doi copii de vreo 10 ani care alergau in padure.Cred ca e Alecsia.Uite vanatorul care il impusca pe baiat.Se pare ca vanatorul era...Stiles?!
Atunci ies din mintea Alecsiei.
Eu:Hhh!
Al:Ahhh...
Eu:Vanatorul era Stiles?
Al:Nu are cum...mintea se joaca cu mine.
Eu:Pentru ca sufereai in momentul ala.
Al:Poate...
Eu:Am mirosit tristete si gelozie.
Al:Dar tu crezi ca Stiles o mai place pe Malia?
Eu:Nu stiu...nu cred.Oricum ei oarecum s-au despartit.
Al:Cum adica?
Eu:Nu au spus-o prin vorbe,dar nu mai vorbeau unul cu altul,iar Malia mi-a zis ca s-au cam despartit.
Al:Cam?
Eu:Da.E clar ca ea,cel putin mai tine la el.
Al:Nu imi pasa...oricum.
Eu:Tu nu il placi...il iubesti.
Al:Taci!Eu nu o sa mai iubesc niciodata!Eu am iubit odata si acela a murit.Nu vreau ca Stiles sa moara din cauza mea.
Eu:Dar nu o sa moara.Lydia prevesteste viitorul intr-un fel,deci daca e sa moara,putem sa impiedicam chestia asta.
Al:Nu!
Eu:Si daca si el te place?
Al:Tot nu conteaza.
Si pleaca.Oare totul va fi in ordine?Se vor impaca?Va ajunge Alecsia cu Stiles impreuna?Aflati in capitolul urmator.
CITEȘTI
Don't Play With Me| Dylena
WerewolfEu sunt Alecsia si am 18 ani.M-am mutat din Las Vegas in Beacon Hills,deoarece bunica mea locuieste acolo si este tare bolnava,iar mama trebuie sa aiba grija de ea.Da...locuiesc doar cu mama mea.Tata a murit cand eram mica.A fost ucis de un animal...