Capitolul 15-Scalia?!

121 5 2
                                    

Au trecut 2 saptamani,iar noi tot nu dam de Mitchel si Hayden.Tot nu imi vine sa cred ca a posedat-o!Nu stiu cum,dar o sa aflu.Macar e si o parte buna...mama se intalneste cu tatal lui Stiles,care e si tatal meu...da...apropo de Stiles...a inceput sa se vada tot mai des cu Lydia...cred ca astia se plac...si sunt tare bucuroasa pentru ei...mai ales pentru Stiles,caci asa poate sa ma uite...adica...sa nu se mai gandeasca la mine...ca pe o...iubita...Alecsia,treci peste!Este fratele tau!Of...trebuie sa gasesc un baiat de care sa ma atasez,dar nu stiu cine va fi alesul.
In fine,sa trecem direct la poveste...

Sunt la scoala si trebuie sa ma intalnesc cu ceilalti ca sa o gasim pe Hayden.Il vad si pe Liam stand de vorba cu Mason.
Eu:Hei,baieti!
Ms:Buna!
Eu:Ce faceti?
Ms:Incerc sa ii ridic moralul,sti tu de ce...
Eu:Haide,Liam!O sa fie bine!
Li*cu lacrimi in ochi*:Cum?!Nu mai stiu nimic de ea de 2 saptamani si sint suparat ca ati avut dreptate.
Eu:Nu iti face griji!O sa o readucem la normal.Iti promit!
Li:Bine...
Atunci o vad pe Malia cum se furiseaza in camera ingrijitorului.Ce ar cauta acolo?
Eu:Ne vedem mai incolo...
O urmaresc si atunci ma uit pe crapatura.Se pupa cu...
Eu:Scott?!
Ma:Alecsia?
Eu:Firar...cand?
Ma:De vreo 2 saptamani.
Eu:Si de ce nu ne-ati spus si noua?
Sc:Nu e momentul potrivit...Liam e demoralizat,tu te-ai despartit de Stiles...
Ma:Nu vrem deocamdata.
Eu:Si cand aveati sa spuneti?
Sc:Aa...nu stiu.
Ma:Of...dupa ce se termina toata faza cu...Hayden.Te rog,nu le spune la ceilalti!
Eu:De ce nu?
Sc:Pai ti-am spus deja de ce.
Eu:Ma mai gandesc.
Ma:Alecsia...
Nu pot sa cred ca nu au spus!Adica sunt un cuplu dragut,dar totusi...trebuiau sa spuna.Intru in clasa, iar Lydia ma vede nervoasa.
Ly:Esti bine?
Eu:Da,doar l-am...vazut pe Liam suparat din cauza situatiei.
Ly:O sa treaca.Dar eu cred ca mai ai si altceva pe suflet.Ce este?
Eu:Nimic.
Ly:E din cauza lui Stiles?
Eu:Ce?Nu...e fratele meu...inteleg ca voi sunteti un cuplu...
Ly:Nu suntem un cuplu...
Eu:...inca...
Ly:Ok,poate imi place Stiles,dar nu pot sa fiu impreuna cu el chiar acum.
Eu:De ce nu?
Ly:Pentru ca voi v-ati despartit recent...
Eu:Hai sa nu desgropam scheletele!Dar orice ati fi...eu sunt fericita pentru voi...
Ly:Sigur?
Eu:Da...auzi,o intrebare retorica...i-ai vedea pe Scott si Malia impreuna?
Ly:Nu m-am gandit niciodata la asta.De ce?
Eu:Amm...eu cred ca le-ar sta bine...
Ly:Interesant...auzi,am o idee apropo de asta...hai sa le facem tricouri!
Eu:Poftim?
Ly:Da...si sa fie o poza cu ei doi pe ele si deasupra pozei sa scrie Scalia...
Eu:Scalia?
Ly:Daaa...Scott+Malia=Scalia sau sa fie Scolia?
Eu:Lydia!Ei nu sunt impreuna!
Ly:Ba sigur ca sunt.
Eu:Poftim?
Ly:I-am vazut ieri impreuna sarutandu-se si stiu ca si tu stii.V-am vazut langa camera ingrijitorului.
Eu:Aaa...numai noi stim de asta?
Ly:Cred...
Eu:Si nu o sa le spui la ceilalti?
Ly:E decizia lor.

Am introdus acest cuplu pentru IoanaLuchian  si sincer imi place si mie cuplul :)

Stiu,capitolul a fost scurt,dar 0 idei...deci daca mai aveti idei pentru carte,va rog sa imi spuneti in comentarii.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 06, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Don't Play With Me| DylenaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum