-Molly, όλα καλά;
Άκουσα τη φωνή του να σπάει τη σιωπή στο εργαστήριο.
-Εε, ναι απλά σκεφτόμουν...Τον λένε Sherlock και συμφοιτητής μου. Είμαστε και οι δύο στο πρώτο έτος και πρόσφατα δηλώσαμε για τις καινούργιες θέσεις υποτροφίας στο πανεπιστήμιο του Λονδίνου. Τον ξέρω από μικρό μιας και μέναμε στην ίδια γειτονιά. Από μικρός ένα μοναχικό παιδί και ποτέ δεν έπαιζε με τα άλλα. Είχε ένα μεγαλύτερο αδερφό, με τον οποίο μέχρι και σήμερα τσακώνονται καθημερινά.
Ο Sherlock δεν είναι κακός άνθρωπος απλά δεν ανοίγεται στους ανθρώπους εύκολα. Δεν μιλά για τον εαυτό του σχεδόν ποτέ, απλά κάθεται και παρατηρεί τους ανθρώπους. Εγώ όμως μπορώ να δω μέσα του, κοιτάζοντας τα μάτια του βλέπω τις σκέψεις του. Οχι, σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ τον εαυτό μου παρατηρητικό, απλά το ενδιαφέρον μου για αυτόν από μικρή ολοένα και μεγαλώνει.
Λένε ότι μπορείς να καταλάβεις τον άλλον, μόνο όταν αρχίζεις να νιώθεις αυτό που νιώθει. Και ξέρω ακριβώς τι ένιωθε ο Sherlock...
Μοναξιά.
Ίσως για αυτό καταλαβαίνω κάθε φορά τι ένιωθα και τι ήθελε να πει χωρίς κανένα βγάλει λέξη. Ποτέ δεν με θεώρησε κάτι παραπάνω από μία γειτόνισσα. Ο Sherlock δεν είχε ποτέ κάποιον φίλο, πάντα ήταν το παιδί στην γωνία που απλά παρατηρούσε τα υπόλοιπα παιδιά να παίζουν και πάντα θεωρούσε ανιαρό το κάθε παιχνίδι που περνούσαν την ώρα τους οι συμμαθητές του. Οι φίλοι του Sherlock ήταν τα βιβλία του και το "παλάτι του μυαλού του" όπως έλεγε. Πολλές φορές προσπάθησα να τον προσεγγίσω, όμως πάντα έβρισκα τοίχο. Εναν τοίχο που αυτός έχτιζε μόνος του, άθελά του. Πλέον μας συνδέει κάτι πολύ ισχυρό, η μοναξιά μας. Μόνο εμείς μπορούμε να καταλάβουμε πως είναι να νιώθεις μόνος σου και ταυτόχρονα να μην θέλεις αλλά άτομα γύρω σου. Να απολαμβάνεις την γαλήνη της σιωπής σου και ταυτόχρονα να πνίγεσαι μέσα σε αυτή.
Και αυτό θα προσπαθήσω να κάνω, να τον σώσω από τον βούρκο που ονομάζεται "μοναξιά".
.
.
.
.
Ο Sherlock είναι κάπως έτσιH Molly έτσι
Ο Microft ( ο αδερφός του)
O John ειναι αυτός
...και οι υπόλοιποι στην συνέχεια!
YOU ARE READING
The One Who Counts
RomanceΠάντα θα υπάρχουν άτομα δίπλα μας στα οποία θα νοιάζονται για μας όμως εμείς ποτέ δεν θα το βλέπουμε οσο φανερό κι αν είναι αυτό. Ατομα που νομίζουμε είναι φίλοι μας, αλλά νιώθουν παραπάνω αισθήματα από ότι ένας απλός φίλος και ποτέ δεν βρίσκου...