Pov Nele
"Wil je wat te drinken of een rondleiding" vraagt mijn tante.
Ik zeg "nee, dankje ik heb geen dorst, maar een rondleiding kan wel"
"Schat leid jij nele even rond bij onze tienerhuisjes" zegt mijn tante.
Stijn knikt.
Stijn pakt me aan mijn hand vast en neemt me mee naar de tuin.
Er stijn 5 huisjes ze lijken op schuurtjes.
Elk huisje heeft een stal erbij en een weitje / buitenbak.
"Ze hebben hier dus paarden"
Zeg ik in mezelf.
Stijn trekt me mee maar het 2de huisje en zegt dan "dit zijn tiener huisjes de eerste 2 voor de bewoners de andere 3 voor logeerders.
Ik vraag aan hem " zijn hier ook paarden?"
"Ja, maar alleen bij mijn huisjes staat ereen als je een paard wilt moet je het aan tante vragen die gaat wel met je mee een paard kopen op de paardenmarkt" zegt stijn.
Ik knik.
Stijn zegt ook nog dat ik mijn eigen "tienerhuisje" mag inrichten als ik te weinig meubels heb wil tante die wel voor me kopen.
Stijn geeft me de sleutel van het huisje en hij vertrekt naar zijn eigen huisje.
Ik steek de sleutel in het slot en draai hem om en loop naar binnen.
Ik kijk met open mond een super mooi huis is het.
Als ik naar voren kijk zie ik recht voor me een beddenstee nee een 2 persoonsbeddenstee.
En er is een deurtje rechts en links van het beddenstee ik loop eerst naar de rechter woww vet een in loop kast me allemaal chanel kleren en gucci kleren en uggs alles in mijn maat.
Dan loop ik naar de linkerdeur het is een speciale deur het kan boven en onder open ik maak de bovenste open en kijk naar de kamer het is geen kamer maar een paardenstal.
Een keukentje staat links van me en achter me een tv kamer en dan rechts van me nog een deur dat zal de badkamer wel zijn.
"Vet coolll" zeg ik.
Er staat een masage douche en een mega grote spiegel boven de wasbak en een kastje met allemaal make-up spullen.
En de wc tegen over de wasbak er zit wel een deur voor de wc meer privecy.
Ik loop de badkamer uit en loop het kleine trapje op naar mijn beddenstee.
Ik kijk naar het bed het is mooi opgemaakt met een deken met een afbeelding van een paard erop.
Er ligt een kaartje op het bed.
Ik pak het kaartje en vouw hem open.
"Welkom Nele in je nieuwe huis hopelijk bevalt het je we gaan als je wilt morgen naar de paardenmarkt een paard kopen en dan kan je maandag weer fijn naar school we hebben je boeken al opgehaald ze zitten in het kastje tegenover de keuken in je agenda staat al een beetje huiswerk als je zin hebt om het te maken x je tante" ik kreeg een glimlach op mijn gezicht.
"Yes weer naar school en een paard" zei ik.
🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴
Zo een langer stukje zoals beloofd ik hoop dat jullie het leuk vonden xxx Sanne
JE LEEST
Verliefd op mijn neef
RomansaNele haar ouders zijn gescheiden haar moeder verhuist graag maar haar moeder kan nu niet meer verhuizen haar geld is op wat nu? Ze gaan wonen bij haar tante en ze word verliefd op haar neef hoe loopt dat af