14

269 14 1
                                    

Hoi hoi 🙋 ik heb een schema gemaakt wanneer ik al mijn boeken (die nog bezig zijn) update

Maandag 3 chapters
Dinsdag t/m zaterdag 2 chapters
Zondag Russtttt

Ik zal zoveel mogelijk proberen het schema te volgen 🙏

Oke en nu maar weer lekker genieten 😘

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Pov nele

Waahhhhhhhh schreeuwde ik super hard. vandaag is het valentijnsdag 💕. ik rende naar mijn keukenkastje toe en pakte daar de verrassing uit. ik trek me iets warms aan en ren zo snel ik kan naar het huisje van stijn en klop er op de deur

Pov stijn

Ik schrik wakker van het gebonk op de deur kijk op mijn wekker shit het is 10 uur op 14 februari en ik bedenk me hoe ik haar cadeau zonder dat ze het merkt hier krijg. snel roep ik ja ik kom eraan even wat aantrekken. ik bel snel een vriend. ja hoi met mij kun je even dat cadeau hier zo stiekem mogelijk komen brengen bedankt. snel sprint ik uit bed en maak de deur voor haar open. Heey schatje zeg ik tegen haar en ik duw meteen een zoen op haar mond. Nadat ik haar super lang heb gezoend zegt ze zullen we gaan zitten dan kun je mijn cadeautje openmaken. ik knik. we gaan aan de tafel zitten en ze overhandigd mij het cadeau. ik knuffel haar bedankt voor de chocolaadtjes schat. uppupp er is nog meer zegt ze dan. ik draai het doosje om en zie dan een kaart. er komt ineens vanalles naar boven. ik durf de kaart bijna niet open te maken. ik maak hem open. er staat op gefeliciteerd. dan draai ik hem met veel spanning om. er staat een echo op met 2 babys! Er staat onder je hebt een tweeling. ik geef haar een knuffel en een zoen. dan zeg ik zullen we naar buiten gaan voor jou verrassing. ze knikt en we lopen samen naar buiten. er komt ineens een trailer aangereden. de laadklep gaat open. dit is jou cadeau een shetlander voor het kindje en nu de twee kindjes ik geef een kus op haar buik en dan op haar mond. ze kijkt me met die lieve ogen en omhelst me dan super bedankt roept ze.

Verliefd op mijn neefWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu