Pov Nele
* 23:00 *
"Poeh het is laat ik zal zo maar gaan slapen" zegt Nele.
Ik ga naar de badkamer en zet de lamp van de grote spiegel aan.
Ik pak mijn tandenborstel uit het kastje en de tandpasta en ik poets mijn tanden.
Dan leg ik het weer terug in het kastje.
Ik loop naar de inloopkast en kijk naar het pyamakastje.
Ik pak een pyama met een grijs geruite broek en een wit truitje met een mega zwart chanel teken erop en trek het aan en ik ga in bed liggen.
* S'ochtends *
* ding dong *
Ik schrik wakker van de bel.
De butler maakt de deur open en komt met een onbijtje voor me.
Hij gaat bij de tafel staan en zet dan het bord op de tafel en dan zegt hij " hier is uw ontbijt 2 croissants met kaas en frambozen jam".
"Oke bedankt" zeg ik met een glimlach.
Ik maak de deurtjes van mijn beddenstee open en loop het kleine trapje af.
Ik vraag aan de butler
" hoelaat moet ik in de villa zijn voor het vertrek naar de paardenmarkt? "
" Half 10 " zegt de butler.
Ik knik en hij loopt weg.
Ik loop naar mijn klerenkast.
Ik pak een roze trui met de tekst homiés erop en trek hem aan.
Ik trek ook een roze geruiten paardrijbroek aan.
En ik pak mijn cap en roze zweep en doe mijn paardrijlaarzen aan.
Onderweg naar de badkamer leg ik mijn cap en zweep even op de tafel en ik loop de badkamer in.
Ik doe mijn haar in een vlecht die over mijn linker schouder valt.
Ik loop naar de tafel en ga op een stoel zitten en ik eet mijn ontbijt op.
Ik loop naar de villa toe.
Ik zeg dat we kunnen gaan en mijn tante komt aanlopen en ze zegt " je ziet er goed uit, zullen we dan maar? "
Ik knik.
We lopen naar de porsche toe en stappen in.
* op de paardenmarkt *
" Is deze wat mooi bruin voskleurig " vraagt mijn tante.
Ik schud verlegen mijn hoofd.
* en zo gaat het een uur door tot het laatste kraampje *
Ik zie voor me een mooi paard staan.
Mijn tante vraagt " vindt je dit een mooi paard? "
Ik knik.
Mijn tante vraagt aan de verkoper wat voor ras het is en hoe duur waarop de verkoper zegt " het is een kruising tussen een fjord en haflinger mooi beesie, hij kost voor u maar liefst 1500 eurotjes "
Mijn tante vraagt of ik hem wil hebben ik zeg " ja heel graag "
Ze geeft de verkoper het geld en ik mag het paard pakken tante krijgt ook nog bewijspapieren en we lopen met mijn paard naar de trailer achter de auto.
¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?
Sorry sorryyy sorryyyyyyyyyyy
Dat het zolang duurde voor de update ik had het druk met school maar hopelijk vonden jullie het stukje leuk :)
Xxx Sanne
JE LEEST
Verliefd op mijn neef
RomanceNele haar ouders zijn gescheiden haar moeder verhuist graag maar haar moeder kan nu niet meer verhuizen haar geld is op wat nu? Ze gaan wonen bij haar tante en ze word verliefd op haar neef hoe loopt dat af