UVOD
Hodala sam prema škola. Mrzim ovo mjesto. Svi mi se ovdje smiju i rugaju. Govore o meni svašta, gaze me gdje god stignu, vrijeđaju me,..To me je jako pogađa. Moja najbolja prijateljica Jesy govori mi da se ne obazirem na njih, da će prekinut kad-tad. Ona je jako zabavna osoba. Stalo se seli zbog obiteljskog posla. Prijateljice smo već 3 godine kada se preselila iz New Yorka. Pričamo o svemu i svačemu, volimo iste stvari, slušamo istu muziku, postale smo sestre.
Uzimala sam knjige iz matematike iz svog ormarića. Iako ju nitko ne voli, ja obožavam matematiku. Čak sam u 2. razredu išla na natjecanje i osvojila prvo mjesto. Zatvarala sam ormarić i krenula prema učionici kada me netko gurnuo. Pala sam na pod ko kruška i ispale su mi sve stvari iz ruku.
-Pazi kud hodaš ti mala gaduro!-rekao mi je netko. Pogledala sam prema gore i vidjela ko je. Bila je to Karen, najpopularnija cura u školi. Nekada smo bile najbolje prijateljice, a sad smo neprijateljice. Ustajala sam dižući se sa poda.
-Oprosti, nisam te vidjela.-rekla sam joj.
-Ti nikad ništa ne vidiš i ne čuješ, samo si smetnja. Ne razumijem kako te tvoji roditelji podnose!-rekla mi je pogrdno.
-Jaaa…-nisam mogla ništa ni izgovoriti. Suze su se počele spuštati niz moje lice. Opet sam bila ponižena i povrijeđena kao i svakog dana. Zašto me jednostavno ne puste na miru?
-Bježi, idi, to je jedino što znaš da radiš.-derala se Karen dok sam bježala od nje prema WC-u. Ušla sam u jednu od kabina i počela sam plakati. Stalno sam plakala i lila suze radi njih, radi budala i kretena koji nemaju što da rade nego da me vrijeđaju i ponižavaju. Mrzim iz, mrzim ih iz dna duše! Netko je počeo kucati na vrata.
-Odlazite! Nn želim vas vidjeti budale jedne! Ismijavajte nekog drugog!-derala sam se.
-Molly, ja sam Jesy! Vidjela sam te kako si došla ovdje. Što se dogodilo?-rekla je zabrinuto. Otvorila sam vrata kabine i bacila sam joj se i zagrljaj. Sve sam joj ispričala.
-Rekla sam ti da se ne obazireš na te kretene!-rekla je strogo.
-Znam, ali…
-Nema ali! Imam ideju. Ian radi zabavu na vikendici kod jezera pa sam mislila da dođeš!
-Ne znam baš mislim da to nije dobra ideja.
-Ajde, bit će super. Molim te, za mene?
-U redu.-uzdahnula sam i rekla.
-Tooo! Ajmo sad na nastavu.-rekla je Jesy i otišle smo prema učionici.
______________________________________________________
Ovo je uvod moje nove priče. Nadam se da će vama se dopasti. Uživajte čitajući. :)
YOU ARE READING
And Then I met You [PAUZIRANA]
FanfictionMolly Anderson je djevojka koja mrzi svoj život. Mrzi školu zbog toga što je svi tamo maltretitaju. Ima najbolju prijateljicu Jesy koja je podržava i brani od maltretiranja. Jesy ju poziva na rođendansu zabavu njezinog dečka Ian-a. Tamo upoznaje deč...