Topla voda pod tušem mi je baš godila. Kapljice vode sljevale su se po mojem tijelu. Prepustila sam se trenutku. Zatvorila sam vodu i izašla iz kade. Obrisala sam se, te sam obukla čistu odjeću. Izlazila sam iz kupaonice češljajući svoju dugu kosu. Pogledala sam na sat i vidjela sa je već 12 sati. Vezala sam kosu u rep, kada sam čula kucanje na vratima.
-Slobodno.-viknula sam. Bila je to Alex. Ušla je u sobu.
-Nadam se da ti ne smetam.-rekla mi je.
-Neeee, ne smetaš. Sjedni.-sjele smo na krevet.
-Dotorhy je bila jakooo zabrinuta kada se sinoć niste vratili. K tomu je još i bila ljuta, te se šetala gore dolje po kući.-pričala je Alex.
-Kada sem je videla kako se dere iz kuće, sve mi je bilo jasno.-smijale smo se.
-Jako mi je žao što nisam išla sa vama, ali obećaj da idem drugi put.
-Nema veze.-rekla sam joj.
-I gdje ste sve išli? Hajde, pričaj mi.-bila je znatiželjna. Rekla sam joj da smo se šetali šumom, da me bacio u jezero i da smo razgovarali. -Samo to. Ne vjerujem ti. Bilo je tu još nešto samo mi ne želiš reći. Hajde malo detaljnije.-Bože, što je unatiželjna! U ovo kratko vrije što je ovdije jao smo se zbližile i postele smo prave prijateljice. Ali nisam bila sigurna dali da joj kažem za poljubac ili ne. Ali dobro me prokužila da joj nešto nisam rekla.
-Ovaj...-kada sam mislila što da joj kažem, zazvonio je moj mobitel.
-Halo!-javila sam se.
-Tuko jedna! Zar je više ne postojim? Od kad si otišla, nisi se javila.-začula sam poznati ženski glas koji je pripadao Jesy.
-Oprosti, ali jednostavno nisam stigla.-nisam znala što da joj kažem.
-Nema veze! Kako ti je tamo? Dali se ona baba brine o tebi? Kakva je kuća?-započela je sa pitanjima. Alex je izlazila iz sobe tiho mi govoreći ''Ostavljam te. Dolazim kasnije.''
-Paaa,...živim u jednoj ogromnoj kućerini, sa babom kako si je ti nazvala, i njezinim unukom i njihovom rođakinjom. Svi su super i brinu se o meni. -odgovorila sam.
-Drago mi je to za čuti. Kakv je taj unuk? Kako se zove?
-Visok, kovrđave kose, jako dosadan i zove se Harry. Točnije, to je onaj Harry koji me je bacio u jezero na Ian-ovoj zabavi. Sjećaš se?-rekla sam.
-Nemoj me zezat!-rekla je.
-Da,da...Ja sam se skoro onesvjestila kada sam ga vidjela.-počela se smijati.
-Nego šta ima kod tebe?-upitala sam je izbjegavajući pričanje o Harry-ju.
-Ma ništa posebno. Sve po starom. Moja mama te pozdravlja.-rekla je.
-Pozdravi i ti nju.
-Nego,...pričaj mi još o Harry-ju.-joj, poet ona s tim.
-Nema se ti ništa više pričati.-
-Ima, ima. Pričaj.- kako je dosadna. Da joj je sve znati.
-U redu. Kada si toliko znatiželjna, a osmi toga samo tebi to mogu i ispričati.-ispičala sam joj sve. I kako smo bili na jahanju, kako me bacio u jezero i kako smo se poljubili.
-Aaaaaaaaaaaa.-počela se derati na telefon, a ja sam od nje izgubila sluh.
-Dobro Jesy, ali meni uho još uvijek treba.-bila je sretna zbog mene.
-Ne mogu vjerovati da ste se poljubili.
-Da ni ja. Bilo je iznenada, nisam se ni snašla. Poljubac je bio tako stravstven. Ljubili smo se neko vrijeme i počela je padato kiša. Trenutak je bi savršen. Ali, na kraju sam ga prekinula. Pojavio mi se glas u glavi koji mi je rekao da to učinim i ja sam poslušala. Iako nisam htjela, nisam ga htijela prekinuti. Izgleda da nešto osjećam prema njemu.-rekla sam joj. I to je bila istina. Nešto sam osjećala. Bio mi je tako privlačan i svaki put kad bi me pogledao onim svojim zelenim očima gubila bi tlo pod nogama. Stalno mi se motao po glavi, stalno mi je u mislima.
-Izgleda da si se zaljubila u njega, Mol. Ajoj, kako je to slatko. Kako bi volje da sam tamo sa tobom i da vas vidim tako zaljubljene.-neee, nisam se zaljubila. Nešto definitivno osjećam prema njemu, ali to nije ljubav. (....)
Xxx's P.O.V
-Lijepo sam vam rekla da se držite dogovora.-dreala se na mene.
-Nisam ja za to kriv...
-Ne zanima me. Ne želim da zbog tebe i tvojih gluposti opet budemo razotkriveni.-prekinula me je.
-Znam da sam zadnji put zeznuo stvar, ali obećajem da se to sada neće dogoditi.-rekao sam joj.
-I bolje ti je. Drži se dogovora!-rekla je i sjela na stolicu. Tražila je nešto na stolu. Iz hrpe papira izvukla je jedan i dala mi ga je. -Ovo je jučer stiglo.-uzeo sam joj papir iz ruke i počeo čitati.
''KUNEM SE DA ĆU NAĆI ONO ŠTO SKRIVATE OD MENE!!!''-pisalo je velikim crnim slovima. Zgužvao sam papir i bacio ga na pod. Ustao sam sa stolice i počeo sam se šetati gore dolje po sobi.-Kako su saznali za to?-pitao sam ju. Bio sam jako ljut.
-Ne znam. Na omotnici nije pisalo ko je pošiljatelj.-rekla je. Prošao sam rukom kroz kosu i izašao ljutit.
Molly's P.O.V
Uživala sam u prekrasnom sunčanom danu čitajući svoju omiljenu knjigu pored bazena. '' Made for love'' autorice Jude Deveraux bila mi je jedna od najdražih knjiga. Njezin stl pisanja bio je tako jednostava, a radnja je bila komplicirana. (Svima preporučam tu knjigu da pročitate, odlična je!) Uživila sam se u knjigu kada je netko stao ispred mene i zaklonio mi sunce. ''Ko god da je neka se pomakne jer mi zaklanja sunce. Hvala''-rekla sam nastavljajući dalje čitati.
''Neću jer mi je baš lijepo ovdje stajati i gledati te kako čitaš!''-već sam znala ko je čuvši onaj iritantni britanski naglasak. Nisam mu ništa odgovorila. Gigla sam glavu i pogledala sam ga. Gledao je u mene svojim neodoljivo zelenim očima. Još je uvijek stajo iznad mene zaklanjajući sunce koje me je tako lijepo grijalo dok se on nije pojavio. Vratila sam pogled na knjigu i nastavila čitati. ''Misliš li se ti pomaknuti ili češ gledati u mene cijelo vrijeme?''upitala sam ga. Nije ništa rekao, ali se krenuo smijati.
Ponekad sam stvarno mrzila taj njegov osmijeh, ali sam ga u neku ruku i zavoljela. Molly, skoncentriraj se. Nemoj misliti o njegovom osmjehu, o njegovim usnama, o njegovom zavodljivom pogledu, o njegovom snažnom tijelu,...šta ću kad je tako neodoljiv. Dosta razmišljanja o njemu. Ponekad mi se stvarno čini da nisam pri zdravom razumu kad se svađam sa svojim mislima. Pokušala sasm čitati svoju knjigu, ne razmišljajući o Harry-ju. Nisam uopće primjetila da se pomaknuo, te da me sunce opet počelo grijati. ''Od kada smo se vratili iz kolibe, zabila si se u kuću i samo čitaš te knjige. Ako tako nastaviš pretvorit ćeš se u jednu veliku knjigu.''-rekao mi je kada je legao na ležaljku.
''Jako smiješno, Harry. Jako smiješno''-odbrusila sam.
''Pa samo sam rekao istinu.''-rekao je.
''Mogli bismo ponoviti ono u kolibi''-rekoa je uz smješak.
''Neznam što kad se ništa nije dogodilo''-rekla sam ljutito.
''A ono kad si spavala na meni''-ja ne znam od kud on to sve nalazi. Nije se ništa desilo izmađu nas niti ikad neće.
''Kolko se ja dobro sjećam, ja sam pala na tebe kada sam sanjala. To si mi i sam rekao. Zato ne laži, ne ide ti dobro.''-okrenula sam se prema njemu.
''A onaj poljubac?''-pogledao je u mene.
''Znala sam da ću vas tu naći''-čula sam Alex-in glas u daljini. Hvala što si nas prekinula, jer ne znam što bi mu rekla.
''I oćemo li onda negdje ići večeras? Čula sam da je neka zabav dolje u gradu pa pi mogli otići. Što kažete?''upitala nas je. Pogledala sam u Harry-ja koji je imao osmijeh na licu. ''Meni je tako svejedno.''rekla sam i vratila pogled na knjigu koju sam nstavila čitati.
YOU ARE READING
And Then I met You [PAUZIRANA]
FanficMolly Anderson je djevojka koja mrzi svoj život. Mrzi školu zbog toga što je svi tamo maltretitaju. Ima najbolju prijateljicu Jesy koja je podržava i brani od maltretiranja. Jesy ju poziva na rođendansu zabavu njezinog dečka Ian-a. Tamo upoznaje deč...