Kız büyük evlerinin arka bahçesindeki salıncağa oturup hayatını düşünüyordu. Daha annesinin karnındayken alkollü sürücünün annesine çarpmasıyla başlamıştı onun hayatı daha yedi aylıkken annesinin ölümüyle doğmuştu. O şanssız kız kim mi? O Duru Aksoy.
Duru Aksoy'dan:
Ben Duru Aksoy kahverengi uzun saçlı mavi gözlü dolgun dudaklı 1.75 boylarında 20 yaşında ve güzel fizikli bir kızım. Daha annemin karnındayken o lanet alkollü sürücünün anneme çarpmasıyla yedi aylıkken dünyaya gelmişim. Erken doğum olmasına rağmen güçlü bir bünyem var.
Okula giden çocuklara her zaman çok özenmiştim çünkü hiç bir zaman okula gitmedim, gidemedim babam istememişti evimize hep özel öğretmenler gelerek eğitimimi sürdürdüm.
Küçüklüğümden beri piyano çalmayı, şarkı söylemeyi, yüzmeyi, voleybol ve futbol oynamayı ve kitap okumayı seviyorum ama bu sevdiğim şeyler içinde gizlice yaptıklarım var mesela voleybol ve futbol oynamama izin vermemişti babam çünkü bizim gibi sayılı zenginler onları yapamazmış.
Bende voleybol veya futbol oynamak istediğim zaman en yakın arkadaşlarım Kerem, Meriç ve Burcu'yu çağırıp gizli yerimizde oynuyorduk.
Fakat artık hayatım değişecek gibi görünüyor çünkü babam elimize daha çok para geçsin diye beni sevmediğim bir adamla evlendirecek.
Yanıma teyzemin gelmesiyle düşüncelerimden çıktım ve teyzeme döndüm.
Saçımı okşayarak " Duru hadi odana git uyu artık saat on oldu"
"Teyzee artık küçük bir kızı değilim"
"Yarın erken kalkacaksın biliyorsun evleniyorsun"
Kafamı geriye atıp,
"Off bide o konu var... Teyze babamla konussanda evlenmesem?"
"Olmaz tatlım baban kararlı" biliyorum teyzemde üzülüyordu ama babam para için evlendiriyordu beni.
Gözlerimin dolmasını engelleyemeden "peki" dedim ve ayağa kalkıp odama doğru koşar adımlarla yürümeye başladım.
Odama çıktığımda yatağıma yatıp kafamı iki yastığın arasına gömdüm ve ağlamaya başladım.
Aah lanet burun akıntısı! Ağız tadıyla bile kafamı gömüp ağlayamıyorum yahu.
Tamam zengin olabilirim ama zenginim diye de normal hayatın kelimelerini kullanmayacak değilim hem ben zenginlere göre daha rahat giyinip daha rahat konuşurum.
Neyse. Odamdaki lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım, saçımı bol bir topuz yapıp açık mavi şortlu pijamalarımı giydim ellerime çilekli el kremimi sürüp yatağa yattım ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.
Merhabaa diğer hikayemi yani Çocukluk Aşkı kitabımı sildim içime sinmemişti ve begenmiyordum artık burdayım.
Oy oy oy
Yorum yorum yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalan
Teen FictionKız büyük evlerinin arka bahçesindeki salıncağa oturmuş hayatını düşünüyordu. Daha annesinin karnındayken alkollü sürücünün annesine çarpmasıyla başlamıştı onun hayatı. Daha yedi aylıkken annesinin ölümüyle doğmuştu. Şimdi de babası eline daha çok...