Uggghhh rekla je Katy jer nezna sta ce sa kosom.Ja sam joj rekla da pusti kosu ali NE ona želi nešto svecano kako bi je svi zapazili.
Katy:"jaooo Elena"
Ja:"sta je bilo Katy"
Katy:"zar ćeš sa takvom kosom izaći van ti nisi normalna samo pustiti kosu ja bu bar pundu napravila"
Samo sam je ignorirala jer inače kad ona izgleda lose i iznervirano obicno to sve iskali na mene.
Dok sam čekala Katy da se spremi Gledala sam u svoju haljinu i razmišljala da li ce me neko bar pogledati jer ja znam da ce me mnogi gledati ali ne i priči jer inače sam sama za partije jer Katy zavodi ali ovaj put neće jer ce doći profesor.Iako ima dečka ona se ponaša kao da nema.Dok sam duboko razmišljala iz misli me probudio Katyn glas
Katy:"Eleeeeenaaaaaa"
Ja:Draga Katy zašto se toliko deres?"
Katy:"Zato sto te već 7min dozivam a ti nikada da se odazovnes
Samo sam okrenula glavu i prevrnula ocima
"Vrijeme je da se spremis" rekla je Katy
"Dobro"odgovorila sam bez obzira koliko mi je bilo mrsko...
Nakon pola sata bila sam spremna
Otišla sam do ogledala i uslikala seHalkina je izgledala super samo sto su mi se grudi previše vidjele ali nema veze jer pretežno mi je svaka odjeća takva.Dok sam izlazila iz sobe čula sam iznenadenu Katy
Katy :"OMG prelijepa si ne mogu vjerovati stvarno si....."
Ja:"sta ne mozes vjerovati sto sam ljepša od tebe"dok sam joj to govorila rugnula sam joj se da bi to ispala sala
"Uhh"rekla sam jer sam ulazila u Anino dvorište.Odmah sam opazila nekog dečka koji me pozorno gleda.
Cim je vidio da sam primijetila da me gleda okrenuo se i otisao.Katy je bila mrtvo paijana Ona i zgodni profesor su igrali.Krenula sam prema njima kada sam osjetila snažan stisak na svojoj ruci.Bila sam prestravlnena.Željela sam da vristim ali je taj NEKO stavio ruku na moja usta.Poljubio me je u obraz i okrenuo me prema sebi.Lagano smo počeli da plešemo ali ja u opste nisam znala ko je to pokušala sam da ga odgurnem od sebe ali nije mi dozvoljavao.Pitala sam ga nekoliko puta "Ko si ti".....
Ali je šutio udarilasam ga snažno u stomak na sto je se on samo trznuo i još vise me približio.Nakon 15min o krenuo je moja ledza prema sebi i rekao ja sam Aleks................
"Ne mogu vjerovati da si to ti"čudno sam rekla na sto me je on ponovo poljubio u obraz i rekao
"Zaboravila si me"i stavio je otrovni smiješak koji ja nisam nikada voljela.
Prelijepa si a od kad te nisam vidio sva si se proljepsala"stavio je smiješak na lice kako bi ljepše izgledalo.
Aleks je moj bivši kojeg nikad nisam preboljela on Je u prošlosti bio loši dečko tukao se ubijao je ljude (sa razlogom ili kada mene neko dira)
Ali ja sam ga promijenila nakon sto je se promijenio upisao je fakultet njegova najveća zelja..Kada je bio los imao je ekipu a on je bio sef u ekipi su bili Rayan(predobar decko),Zayn(tip koji me je mrzio a i ja njega)....
Tu je bio Austin on je bio Aleksov najbolji prijatelj do 18 posvadali su se radi cure(koje budale)...Austin je takode super dečko sa kojim bi se družila dok sam u svadji sa Aleksom..
Aleks i ja smo se najviše na svijetu voljeli ali on je otišao u Francusku na fakultet.Dok je isao nismo prekinuli ali nismo se dugo ni čula ali ne znam sta smo sada...I dalje ga volim ali NEE..
KAMU SEDANG MEMBACA
Nezaboravljena Ljubav
RomansaNikada ga neću zaboraviti tog paklenog dečka previše ga volim i želim ali te veze su gotove nadam se da mu se još svidam