Kapitola 1. - "Ještě něco, Naruto?"

437 41 0
                                    


"Taak a mám hotovo!" oddechl si Kakashi když podepsal poslední listinu a položil ji na hromádku k ostatním... "Tolik zájemců o účast na Chuninské zkoušce tu už dlouho nebylo." zamumlal si pro sebe, dal si nohy na stůl a ruce si složil za hlavou. Nadechl se čerstvého vzduchu, který vál z okna jeho kaceláře. Jarní vzduch provoněný třešňovými květy a ramenem... Typická vůně polední Konohy...
Z odpočívání ho vytrhlo zaklepání na dveře. Rychle dal nohy ze stolu dolů, srovnal si hábit a prohrábl vlasy..."D-dále" odpověděl na klepání... Do místnosti vstoupil mladík (spíše muž), vyšší postavy... Jeho střapaté blond vlasy se nedaly přehlédnout... na tváři měl radostný úsměv... "Dobré poledne pane!" podravil Kakashiho a zazubil se..."Dobré, copak potřebuješ, Naruto?" odpověděl a (i když přes svůj šátek) mu úsměv oplatil. "Chtěl jsem vám říct, že dorazily týmy z několika ostatních vesnic a přejí si být ubytovány, aby mohly co nejdříve začít trénovat na Chuninské zkoušky"... "Dobře Naruto, myslíš, že byste se toho mohli se Sakurou chopit? Ukázat jim ubytovnu, trochu je tu provést a tak?" zeptal se Kakashi a tázavě se podíval Narutovi  do očí... "No jasně!" zajásal a znovu se zazubil "Aspoň trochu zavzpomínáme na staré časy" dodal... "No skvěle" uculil se Kakashi a složil si suce pod bradou... "Ještě něco, Naruto?" zeptal se Kakashi po chvíli... "Noo...Né, nic, to je vše... Nashledanou, pane!" odpověděl a v tu ránu byl pryč...
"Divné, byl takový nesvůj..."  řekl si Kakashi v duchu..."Tohle rozhodně nebylo všechno, co mi chtěl dnes říct..."

Naruto se loudavým krokem procházel uličkami Konohy...Ruce měl v kapsách, hlavu vzhůru... pozoroval noční oblohu plnou hvězd...Najednou se zastavil, chytil se za zátylek a nakrčil obočí - zamyslel se..."Jsem si jistý, že jsem včera v noci viděl Kakashiho, jak se baví s nějakou maskovanou holkou... Nebyl to žádný přelud... jsem si tím naprosto jistý!" řekl si v duchu a skřížil ruce na prsou... Znovu se dal do chůze..."Že by někdo utajený z ANBU Root?... EH! Hloupost! Vždyť  jí bylo tak maximálně 16, to by snad ani nešlo..." promnul si oči a dal se na cestu k jezírku, kde rád nad věcmi rozjímal...

Taaak, je tu po dloooouhé době kapitolka :D Nějak jsem se k Narutovi začala zase vracet :3
A moc děkuji za úžasné komentáře u kapitoly předchozí, které jsem si přečetla teprve před chvílí :/  Pokusím se vydávat častěji... ona jedna kapitola ročně je přeci jen trošku málo :D 
Mějte se krásně :)
Sayonara

Kei Hatake [ Naruto Shippuden FF ] - PozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat