"Nejde to..." vyčerpané Kei se podlomila kolena... tvrdě dopadla na chladnou zemi..."Nikdy to nedokážu..." svěsila hlavu a težce dýchajíc se zahleděla na své ruce- zakrvácené sedřené klouby a trhliny v dlaních... "Nemůžu to ovládat... Je to moc silný..." zatla zuby a pěsti - cítila vztek a bezradnost...Po chvíli se zvedla a odkráčela k blízkému jezírku...Sehla se k němu a začala si omývat rány...Nabrala vodu do dlaní a opláchla si obličej...Chladivá voda pomalu stékala po jejím krku když v tom...
"Křřř" ozvalo se z křoví kousek o ní... Prudce sebou trhla a rozhlédla se po okolí...Měla ještě trochu zastřený zrak vodou, kterou si omývala obličej, což ji v tu chvíli bylo velmi nepříjemné- cítila se oslabeně... Jednu ruku položila na svůj kapsář na noze, ve kterém měla uložen kunai a pár shurikenů... Tou druhou si v rychlosti promnula oči a obratně natáhla šátek, který ji zakryl část obličeje... Viděla už mnohem lépe a tak svýma velkýma očima skenovala okolí...
"Křřřř" ozvalo se znovu..."Nemůžu utéct...Je kousek ode mě... Hned by mě ten někdo dohnal...nebo dohnala" řekla si Kei v duchu a z kapsáře vytáhla kunai, který pevně sevřela v ruce..."Křřřřř Křřřř"
"Hop, hop"...z křoví vyskočil bílý huňatý králíček s červenýma očima, které svítily do tmy. Kei se bouchla dlaní do čela a propukla v smích "Hej! To mě ale mohlo napadnout!" kroutila hlavou a uložila kunai zpět do kapsáře...Pomalu odcházela z místa směrem k vesnici...
...
Z křoví, odkud před pár okamžiky vyskočil onen králíček, vylezl Naruto... Vráska mezi obočím a lehký úsměv na jeho tváři, značili rozpačitost...
"Proč se jen schováváš? Jak se jmenuješ? Odkud jsi a odkud se znáš s mistrem Kakashim? ..."Asi si budeme muset brzy promluvit"
Narutův usměv se proměnil v úšklebek... Srovnal si čelenku, oprášil plášť a v tu ráno byl pryč...
ČTEŠ
Kei Hatake [ Naruto Shippuden FF ] - Pozastaveno
FanfictionNa úvod bych chtěla říci, že se jedná o fanfikci a že se bude zřejmě v lecčem rozcházet s originálem. Osmnáctiletá Kei je před celou vesnicí utajována (důvod se dozvíte v příběhu). O její minulosti ví pouze její poručník, nejlepší přítel a "tatík" K...