Tak a je to tu.. Pre mňa peklo zvané škola. Hneď ako sa postavím z posteli, idem do kúpeľne. Učešem si vlasy, umyjem zuby a všetko ostatné čo k tomu patrí.
Rýchlo si nahádžem do tašky knihy a niake perá. Zoberem si kľúče a utekám na vlak.
Na hodinu som dobehol tesne pred zvonením. Sadol som si do mojej lavice ktorá bola umiestnená v zadu triedy.
Sedel som pri jednom chalanovy.
Bol strašne tichý. Myslím že sa volal Hyun. Jediný on z triedy nič nevravel pretože on sám bol gay.°----------------------°
Po vyučovaní som sa išiel prezuť ku skrinkám. Ako naschval som dostal skrinku s číslom 69.
Prezul som sa do svojich čiernych conversiek, obliekol si čiernu bundu a zamkol skrynku.
Tašku som si prehodil cez jedno plece. Vyšiel som zo školy.
Stál tam on. Kim Taehyung.Zahladel som sa na neho a keď som si všimol že sa na mňa pozrel, odvrátil som zrak a pridal na kroku.
Stál tam sám. Držal v ruke mobil . Usmieval sa do neho ako keby si písal s ... frajerkou.
Jeho biele zuby mu svietili hádam aj na 5 metrov.
A ten jeho úsmev. Je dokonalý.Vybral som si mobil aj ja a začal som hrať jednu hru ktorá nemala zmysel. Kúpil som si lístok na vlak .
Asi o 10 minút konečne vlak prišiel. Sadol som si niekde kde bolo najmenej ľudí.
Vybral som si z vrecka lístok a čakal na sprievodcu. Opečiatkoval mi lístok, poďakoval a odišiel.
Keď som vystupoval z vlaku, noha sa mi zachytila o schodíky a zletel som rovno do niekoho náručia.
Rýchlo som sa obzrel. Zletel som do náručia Taehyungovi. Počkať čo? Rýchlo som sa postavil a ospravedlnil.
Na prekvapenie sa usmial .
"V pohode len si dávaj väčší pozor nabudúce tu nemusím byť"
Povedal , pozdravil sa mi a odišiel.Ešte stále som nevedel spracovať to, čo sa práve stalo. Človeka ktorého tajne milujem sa na mňa práve usmial a nebol namyslený?
Čo sa to deje? A ako sa tu vlastne zobral?
Sorry za chyby koment a votes poteší:3 bye~
KAMU SEDANG MEMBACA
•Psychopath•
Fiksi PenggemarJungkook ... Šikanovaný , depresívny chlapec ktorý chce zomrieť. Jimin , stalker , zaľúbený do Jungkooka . Zachráni Jimin Kookieho a dá mu znova chuť žiť alebo mu obráti život hore nohami a dopomôže mu k smrti ? Čítaj a sám/a uvidíš ...