{3}

313 41 11
                                    

No hádam vám už ani nemusím hovoriť čo bolo na začiatku rána. Takže pokračujeme o niekoľko hodín ďalej.

~~~~~~√~~~~~~~

Keď som sa vrátil zo školy, sadol som si za počítač a zapol ho.

Hľadal som niake informácie na projekt ktorý je samozrejme povinný.

Keď som už konečne niečo našiel, narazil som na jednu veľmi divnú vec.

Priznám sa o tej ,,hre" ktorú ovládajú niaky chorý ľudia som už počul..

No sami povedzte, je to normálny človek keď psychicky a cez internet aj fyzicky týra deti?

Myslím že nie.. No poďme k veci.. pomaly som sa dočítal až do úplného úplného konca..

No to som si len myslel že je koniec.. našiel som ďalšiu a ďalšiu a ďalšiu stránku No iba jedna z nich ma zaujala..

Bol tam presný postup ako sa k hre dostať, čo to vlastne je a kto to riadi..

Ako ste už asi zistili , nebaví ma život.. no a čo by som ja nespravil pre to aby som ho najrýchlejšie ukončil?

Tak som išiel podľa postupu. Nakreslil som si veľrybu a dal to na instagram.

Vedľa , ako psychopat som napísal Zobuď ma o 4:20.

No a už iba poslal.. vraj by sa mali ozvať do 5 dní No tak ale veľmi na to neverím.

Však uvidíme. Aby som mal väčšiu istotu som to postol aj na VK.

Počítač som vypol a išiel sa osprchovať.. keď som vyšiel von , spravil hygienu , nachystal knihy ľahol a už iba čakal či mi napíšu..

Omg Sorry že sú tie časti tak extrémne krátke ale vždy to vyjde na okolo 300 slov.. :))
No nič vidíme sa o 1-2 týždne a sľubujem že časť vydám do toho 1-2 týždňa... ďakujem za každé 💬 aj ⭐.. bye~

•Psychopath•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin