#1 Harry Potter

84 3 0
                                    


"Mami? Mami?! jsi doma?" "Jsem dole, co se děje, zlatíčko?" "Pojď se podívat," zakřičela Meredith a fascinovaně hleděla na sovu, která se zřejmě rozhodla usídlit na jejím parapetu. Sova, vlastně spíš sovička, byla malinkatá a v zobáčku držela docela tlustou obálku, která byla pomalu stejně velká jako ona. "Ehm, Meredith, ty sis koupila sovu a zapomněla mi o tom říct?" ozvalo se ode dveří mírně udiveným tónem s nádechem zloby. "To je právě to, mami, já si žádnou sovu nekoupila." Po tomto prohlášení zůstaly obě zaskočeně a malinko zděšeně zírat na sovičku, která si pozornost zjevně velice užívala. Dokonce z parapetu otevřeným oknem seskočila na Meredithin psací stůl a procházela se po něm jako nějaká soví modelka. Elegantní dojem kazila pouze obálka, která vypadala, že sovičce každou chvíli vypadne ze zobáčku. Meredith se rozhodla, že sovičku od jejího břemene osvobodí a opatrně vzala za druhý konec, přece jenom opatrnosti není nikdy dost a jemně zatáhla. Sovička, jako by na to čekala, rozevřela zobáček a Meredith se svojí maminkou si jí mohla pořádně prohlédnout. Obálka byla z hrubého papíru, asi aby se neroztrhla a na přední straně byla slova, slova napsaná zvláštním smaragdově zeleným inkoustem.

Oneshots-ffKde žijí příběhy. Začni objevovat