#5 Twilight Saga

31 1 1
                                    

Aro Volturi, jméno, které v upírech vyvolává strach, obdiv, respekt, či jiné emoce a není snad upíra, který by ho a jména dalších vládců - Marcuse a Caiuse neznal. 'Aro, upír, který nezná city.' 'Aro, bezcitný vrah.' 'Aro, upír neschopný lásky.' Takovéto věci vídal běžně v myšlenkách jiných upírů, jenže ne vždy tomu tak bylo. Kdysi, před pár tisíciletími, byl ženatý, šťastně ženatý a měl malou dcerku, které bylo 8 let. Tyto dvě ženy byly jeho celý život. Jednou v noci se však do sídla rodiny Volturi dostali upíři, drancovali, vraždili a ničili. Zkáze unikla pouze Arova žena Mariana s jejich dcerkou Anabelle. Aro a jeho bratři byli toho večera přeměněni, a jelikož zemřela Marcusova manželka Elisabeth, rozhodli se bratři Volturiovi její smrt pomstít. Po 10 dlouhých letech hledání je konečně nalezli a vydali se vykonat svou odplatu. Když se ale vrátili zpět do sídla, nečekaly tu na ně Mariana s Anabelle, ale pouze jejich mrtvá těla. Tyto úmrtí zasáhly nejen Ara, ale i Marcuse a Caiuse, kteří brali Marianu jakou svou nejlepší přítelkyni a Anabelle považovali téměř za vlastní. Aro ovšem tato úmrtí snášel nejhůře, sám, ještě ten večer, našel vraha a pomstil se. Jejich vrahem byl obyčejný člověk toužící po bohatství, toho si však dlouho neužil. Po jeho smrti Aro zjistil, že odplata jeho srdce neuzdraví a od bolesti mu neuleví. A tak uzamkl své srdce před okolním světem. Uzamkl své srdce v naději, že si uchová jen to dobré. Uzamkl své srdce pevně do železného krytu a klíč zahodil. Jak roky přibývaly přidával další a další vrstvy železa, až mu v hrudi nezbylo nic, než právě ten tepající kousek železa, vlastně netepající kousek železa. A i po více, než dvou tisíci let se nikomu nepodařila najít klíč k té, již zarezlé, železné schránce, jenž nazývá svým srdcem.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 16, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Oneshots-ffKde žijí příběhy. Začni objevovat