Capitolul 3

100 5 2
                                    

Cand deschid ochii ,observ cui ii apartineau... era Maximilian??? Ce cauta el aici? Dar ce mai conteaza atata timp cat m.a salvat din bratele aluia.

Privesc in jur ,iar barbatul ala era aflat la cativa metrii de noi intr.o balta de sange.

Imi intorc ochii la salvatorul meu.

Distanta dintre noi era una foarte mica si chiar insuportabila. Priveam ochii lui ciocolatii ,iar el oceanele mele. Ma pierdusem in ei .Nu mai suportam aceasta tacere . A deschis gura sa zica ceva ,dar a inchis.o imediat.

Am zis sa sparg eu aceasta liniste.

E:Hey... Maximilian nu?Mersi ca m.ai salvat.

Tot in aceeasi pozitie ne aflam.Chiar nu putea sa se miste?

M:Poti sa imi zici Max... si n.ai pentru ce. Nu puteam sa vad cum acel animal violeaza o fata.

Intr.un sfarsit ne.am ridicat in picioare.

M:Deci... hai urca.

Si imi face semn spre un bmw negru cu gemuri fumurii.Aceeasi masina din curtea scolii.

E:Nu mersii... Pot sa ma duc si singura acasa.Nu trebuie sa te deranjezi.

M:Daca tu vrei... poti merge in compania acestui barbat... daca el are de gand sa mearga ...

E:Offf...Bine bine... hai.

M:Deci unde stai?

I.am dat indicatiile potrivite ,iar de atunci nimeni nu a mai zis nimic.

Ajunsa in fata casei am coborat din masina fara a zice nimic . Probabil a ramas surprins de comportamentul meu... dar ce sa faci? Chiar nu aveam chef sa stau mai mult timp cu el... chiar daca este o companie mult mai placuta decat prietenul lui idiot.

   A doua zi:

[Din perspectiva lui Max]

Trr Trr Trr

Ughh... Telefon tampit... Mi.am intins mana sa il iau sa fara sa ma uit cine indrazneste sa ma deranjeze la ora asta si raspund:

E:Da!!

??:Hey printesa adormita! Scz ca ti.am deranjat somnul de 100 de ani ,dar m.a sunat John in legatura  cu transportul de droguri.A ajuns.

Da... acea voce groase pe care o aud in fiecare zi de 5 ani.Era Chris.

E:Da ,da, bn.Altceva?

C:Da... John a zis ca ala inca nu ne.a dat banii.Ce facem?

M:Chiar trebuie sa ma gandesc eu la toate? Trimitel pe John sa ii ia si daca nu ii da sa il omoare.

C:Ok ,ok.

M:Pff.. pa.

Logic ca nu mai pot sa dorm.Ma ridic din pat ,ma duc la baie ,imi fac rutina zilnica si ma imbrac intr.o pereche de pantaloni negrii cu tur , un tricou tot negru si o sapca. Cobor in bucatarie. Vesnica liniste predomina in casa. Decand parintii mei au fost omorati de acel nenorocit ,casa aceasta nu mai este la fel. Imi iau un mar si plec spre scoala.

[Din perspectiva lui Amy]

Ma trezasc devreme ,imi fac rutina zilnica si plec impreuna cu Jess la scoala.

In curtea scolii:

Ooo doamne... ce e cu agitatia asta aici.Ma indrept spre locul de unde provine zgomotul si acolo vad doi baieti ... care se bat!!! Dar cine sunt?

Nu se poate... Max si Benn. Nici nu am mai stat pe ganduri si m.am dus sa ii opresc.

E:Baieti terminati!Baieti!

  Nimic. Chiar asa de mica sunt incat sa nu ma observe?

BAIETI,terminati dracu odata! Strig dintr.o data si se pare ca a functionat pt ca s.au oprit. Bine ca nu m.au facut sa spun altceva ,pt ca nu stiu ce imi mai iesea din gura.

E:Ce va apucat?

Niciunul nu a zis nimic.S.au scuturat si.au aruncat niste priviri ucigatoare si au plecat.

[Din perspectiva autorului]

Amy a fugit imediat dupa Max.Nu stia de ce ,dar a simtit ca asta trebuie sa faca.

A: Max! Max!Stai.

M:Ce vrei?

A:De ce v.ati luat la bataie?

M:Nu conteaza.

A:Max!

M:Am spus ca nu conteaza

Refuzul asta o facea pe Amy sa se enerveze foarte tare.Cum adica? Dupa ce ca a fugit dupa el sa vada daca e bine ,si inca nu stie de ce a facut asta, el o ignora ? Oo nu ,asta nu se poate.Pana la urma de ce se comporta asa?

A:Bine !Nici nu stiu de ce am venit dupa tine si nici nu stiu de ce v.am oprit.Poate ca trebuia sa va las sa va bateti in continuare.

Auzind asta , Max a prins.o imediat de mana si a intors.o cu fata spre el.

Nasurile lor aproape se atingeau iar buzele ,buzele daca vreunul dintre ei facea vreo miscare se contopeau . Acesta stare ii provoca o senzatie ciuda lui Amy .Oare simtea ceva pentru acest barbat din fata ei? Oare se indragostea din nou? Asta nu era posibil.Cu toate ca acei fluturasi pe care nu prea ii simtea des in preajma unui baiat ,o contraziceau.

M:Chiar vrei sa sti de ce m.am batut cu ala?

A:D-d...a.

Aceasta mica inflexiune din vocea fetei nu i.a scapat baiatului ,imediat un mic zambet i.a aparut pe fata.

Chiar atat de multe sentimente poate sa ii provoace baiatul?

M:Pai ... Nu am suportat sa aud cum te face in toate felurile .

Vocea dura de mai devreme s.a transformat in una blanda si calma.

A:De ce? De ce ai facut asta?

M:Nu ...stiu. Asta am simtit atunci pe moment.Nu vroiam sa stiu ca spune asta despre tine.Chiar nu vroiam.

Amy a ramas blocata. Nu stia ce sa mai spuna ,ce sa mai faca.

Piciorele se inmuiau tot mai mult si simtea cum incepeau sa tremure.

A:Pai atunci ... iti multumesc. Chiar nu trebuia.De cand...

Nu a mai apucat sa spuna ceva pentru ca Max i.a acaparat buzele.

[Din perspectiva lui Amy]

Nici nu am mai apucat sa imi termin propozitia ,ca Max si.a lipit buzele de ale mele,parca cu o foame nestapanita...

Am ramas surprinsa de modul cum m.a facut sa tac,nestiind daca sa ii raspund sau nu la sarut.Nu am mai rezistat tentatiei,imediat muscandu.i buza inferioara.Mi.am pus mainele in jurul gatului sau , zgariindu.l cu unghiile usor pe spate,facandu.l sa geama usor ...

Bunaaa... Dupa un secol am postat si eu. Mda...am cam intarziat ,dar ce vreti sa fac daca imaginatia mea si.a luat un concediu prelungit fara sa ma anunte.Dar iata ca a ajuns la timp. Am vazut ca nr cititorilor creste si asta ma bucura nespus de mult.Sa imi spuneti cum vi se pare acest capitol.Cel care comenteaza primul va primii dedicatie la urmatorul capitol.Deci... grabiti.va!! kiss:*

Un nou coleg,o noua poveste!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum