Mi.am pus mainele in jurul gatului sau , zgariindu.l cu unghiile usor pe spate,facandu.l sa geama usor ...
Si.a pus mainile in jurul taliei mele.
Atingerile lui imi cutremurau pielea.
Limbile noastre duceau un razboi urias.Oare chiar ma indragostesc de acest baiat din fata mea? Dar nu il cunosc decat de doua zile.
M.am oprit din al mai saruta .Nu era bine ce facem.Sau era? Oare el simte ceva pentru mine?O multime de intrebari imi vajaiau prin cap.
Se uita la mine foarte ciudat .Nu am mai suportat acea privire si am inceput sa fug.Nu stiam de ce si unde... dar eu fugeam.M.am intors pentru a vedea ce face,dar nu mai era acolo. Oare unde s.a dus? Probabil nici nu i.a pasat de mine.
Nu am mai apucat sa gandesc ceva pentru ca m.am lovit de ceva...mai bine zis cineva.Imi ridic privirea si il vad pe Chris.Pff... nu putea sa fie altcineva?
E:Mda...
Am vrut sa plec de langa el.Nu aveam de gand sa raman.
C:Stai!Nu vii la ore,draga mea colega de banca?
Pff... Chiar atat de enervant poate fii?Dc nu este si el ca ...? Ooo nu... iar ma gandesc la el. Nu se poate.
E:Dupa cum vezi nu merg spre scoala. Si ca sa iti raspund la intrebare , nu, nu vin.
C:Si de ce o iei pe cea mai periculoasa starda?Nu ca mie mi.ar fi frica , dar na... tu esti fata...
Bineinteles ca nu l.am bagat in seama si mi.am continuat drumul . Nu aveam de gand sa ma duc la scoala si nici chef de predicile profei cum ca am intarziat si pe deasupra sa il mai am si pe el langa mine
[Din perspectiva lui Max]
De ce a facut asta?De ce a plecat? Vedeam cum fuge.Eh.. Nici o pierdere.O alta papusa care imi cade in plasa .Deodata imi suna telefonul.Era Josh.Unul dintre baietii din mafie.
E:Da Josh?Ce mai e?
J:Te.am sunat sa iti zic ca acum ma duc la ala sa iau banii. Daca nu mi da ce facem?
E:Off.. Azi de dimineata am vb cu Chris la telefon si i.am zis.Daca nu, il omori.Ce e atat de greu?
J:Bine ,bine. Vad ca nu esti bine dispus.Te sun dupa ce termin sa iti spun ce am facut.
E:Ok.
Am inchis telefonul , l,am bagat in buzunar si am intrat in scoala.
[Din perspectiva lui Amy]
Mergeam cu castile in urechi si cu ochii in pamant.Am vazut ca am intrat pe acea starda .Nu imi pasa ca am ajuns aici.Nu sunt genul de mirinosita care se sperie cand isi rupe o unghie.Bine ca nici mie nu imi place cand mi se rupe o unghie, dar ce sa faci... Aste e viata.Imi ridic privirea pentru o secunda si in fata mea vad ceva ingrozitor. Un barbat avea un pistol indreptat catre capul altuia.Primul meu gand a fost sa fug de aici , dar stiiam ca daca voi face asta , agresorul ma va vedea si eu voi fi urmatoarea lui tinta. Asa ca voi profita de faptul ca nu m.a vazut si ma ascund dupa o masina.Aici nimeni nu ma poate vedea.Nu am vrut ,dar am auzit discutia celor doi:
??:Deci, Smith , unde sunt banii nostrii?
S:Haide Josh. Te rog mai lasa.ma o saptamana.Te rog mult.
Se putea distinge foarte usor frica din vocea barbatului.Normal... cine nu ar fi speriat in astfel de momente.
J:Hmmm... NU! Ai avut destul timp. Chiar credeai ca Evans nu va afla unde te ascunzi. A fost doar o chestiune de timp pana te.am gasit.Deci... hai azi! Imi dai banii ?
S: Dar nu am.Te rog mai lasa.ma o saptamana.Promit ca ii voi aduce.Promit
J:Fara dar...
Si zicand asta un sunet asurzitor se auzii , iar barbatul cazu lat intr.o balta de sange.Fara sa vreau un mic tipat mi.a iesit pe gura si mi.am dus mana la gura.Prea tarziu.Acel barbat m.a observat si a inceput sa vin spre mine.Nu am mai stat acolo nici o clipa.Chiar daca stiam ca nu cred ca voi scapa, macar puteam sa incerc.
[Din perspectiva lui Chris]
Am vazut ca Amy se indrepta spre strada unde Josh o sa il omoare pe Smith.Nu voi putea sa o las sa vada asa ceva.M.am gandit sa o urmaresc si sa o opresc, pana nu e prea tarziu.Cand am ajuns in fata strazii , am vazut o Amy alergand si care nu prea mai avea puteri si un Josh neindemanatic care incerca sa nimereasca fata care alerga...O imagine ingrozitoare pentru cine nu il stia pe Josh,dar eu eram oarecum amuzat de asta.Josh o fi el cel mai bun hot din Bucuresti,dar e cel mai prost tintas din lume cred:)))
Cand Amy m.a vazut,a inceput sa alerge in spre mine.Am incercat sa imi opresc rasul si am facut o fata... o fata de probabil cel mai speriat om din lume.Doar nu era sa o las sa afle cine sunt nu?
[Din perspectiva lui Amy]
Nu stiu ce a fost in capul meu de am luat.o pe aici.Nu puteam sa ascult vorbele lui Chris , sa ma duc la scoala ca un copil normal...Nuuu , eu a trebuie sa o iau pe cea mai periculoasa strada din Bucuresti.
Aceste ganduri mi.au fost intrerupte de un alt sunet asurzitor.Mi am dat seama ce a fost cand a lovit un stalp.A fost un glont.O impuscatura. Care trebuia sa ma nimereasca pe mn.Daca acel barbat avea o tinta mai buna , acum eu eram pe jos , fara viata.
Nu am mai alergat mult ca alt sunet s.a auzit.Bineinteles ca nici de data asta nu m.a nimerit. Frate..ma bucur ca omul asta nu nimereste nimic care se afla la departare de mai mult de 50 de metrii.Altfel eram moarta pana acum.Cand privesc in sus il vad pe Chris.Ce face el aici? Dar ce mai conteaza ... Poate e atat de curajos dupa cum zice el si ma salveaza si pe mn.
Bunaaa.... Nu.mi vine sa cred cat a durat sa scriu acest capitol.Mi.a luat mult pentru ca nu am avut inspiratie. Va rog nu ma omorati. Vreau sa stiu ce parere aveti despre acest capitol , care mie mi se pare jalnic.Deci spor la citit. kiss :*
CITEȘTI
Un nou coleg,o noua poveste!
RomanceAcesta este o povestire originala.Amy , o fata frumoasa cu o viata frumoasa , se intalneste cu cineva care i.o va schimba . Nu va dau mai multe detalii , veti afla pe parcursul povestii. Sper sa va placa kiss:*