Bunaaa....Numele meu este Amalia, dar toata lumea imi spune Amy.Am 16 ani,sunt clasa a 10a, iar cea mai buna prietena a mea este Jessica(Jess cum ii spune toata lumea)
Sunt o fire deschisa , jucausa, cu multi prieteni . Pot spune ca sunt destul de populara ,dar nu sunt fitoasa ca Amanda, doar cand ma gandesc la ea imi vine sa vomit, cica rivala mea din cls a 5a cand s.a transferat la noi la scoala.
Prieten??? Nu... De 6 luni, de cand l.am prins pe Benn inselandu.ma cu vrajitoarea aia(cum ii spunem eu si Jess ) nu am vrut sa ma mai implic in nici o relatie,chiar daca aveam de unde alege. Ce pot sa spun... arat destul de bine. Inaltimea mea este de 1.67, am parul drept pana dupa umeri ,blond si ochii albastrii . Familia mea este destul de mica. Eu ,mama si tata... da, eu imi mai doream inca o sora,dar ce vrei sa faci daca mama si tata au oprit numaratoarea la mine.Situatia mea materiala este destul de buna,mama fiind creatoare de moda ,iar tata unul dintre cei mai importanti oameni de afaceri din Bucuresti.
Deci gata cu trancanitul despre mine si sa revenim la o zi obisnuita din viata mea.
Razele soarelui nu inceteaza sa apara,spre "bucuria mea" . Imi deschid cu greu ochii si incerc sa ma gandesc ce am facut aseara de ma doare asa de tare capul... Zici ca cineva a venit si mi.a dat cu o bata de baseball in cap. Si boom... amintirile au revenit.Am fost la ziua lui Jasson. Dar ce am facut de ma doare capul ??? Aaa da... M.am intrecut cu Ryan cine bea mai multe tequila.Dupa durere cred ca eu am castigat.Oare am mai facut ceva de care sa imi para rau? Ca la cat de beata erat probabil eram in stare sa ma culc si cu barmanul.
Ceva ma trezeste din starea mea de
gandire profunda. Era telefonul meu. Raspund fara sa ma uit cine ma suna:
E: Alo??
??: Amy esti bine????
Da... recunosc glasul asta dintr.o mie... era enervanta mea prietena pe care o iubesc foarte mult,Jess
E:Da Jess.Dc nu as fi bine?
J:Pai aseara ai plecat fara sa imi spui. Cand am vazut ca nu mai esti l.am intrebat pe Jasson unde esti, iar el mi.a spus ca ai plecat cu Benn.Eram surprinsa ca ai facut asta.
E:Stai ,stai,stai... Ce am facut? Cu cine am plecat???? "Oare am facut ceva"
J:Asta am zis si eu,dar m.a asigurat ca si Ryan e cu voi ,iar el nu are cum sa iti faca ceva
E:Of... ce m.ai speriat Jess!!!
J:Deci vii azi la scoala?
E:Nu Jess... Ma gandean sa iau masina tatei ,sa il iau pe Benn si sa fugim amandoi in lume... Normal ca vin!
J:Bn ,bn domnisoara ... Dar te avertizez ca in juma' de ora sunt la tine.
E:Bine ,bine. Te pup ,pa
J:Si eu,pa!
M.am ridicat din pat pentru a.mi face rutina zilnica.
Am intrat in baie ,mi.am facut un dus de10 min si m.am spalat pe dinti . Am hotarat sa ma imbrac intr.o pereche de jeansi negrii, un maieu alb cu o inima neagra pe el ,geaca mea din piele cu tinte si botinele cu toc. Ma pozitionez in oglinda imensa din camera mea pt a.mi face parul.Il prind intr.o coada de cal, ma dau cu putin fond de ten ,rimel si putin strugurel.Imi i.au geanta si telefonul si cobor in bucatarie pentru a lua micul de jun .Acolo dau de mama care pregatea felul meu de mancare preferat si de tata care citea linistit ziarul si sorbea intr.un mod enervant din cafeaua lui. Ciudat ca sunt acasa,pentru ca mai mereu sunt plecati pe nu stiu unde.
E:Hey toata lumea... De ce sunteti acasa?
M:Neata scumpo... Interesant mod de ati primi parintii acasa.
E:Nu ma intelegeti gresit dar nu ma asteptam sa veniti asa de repede. Chiar ma bucur ca ati ajuns. Cat veti sta?
T:2 saptamani.Si am vrut sa iti facem o surpriza.
M:Deci ce ai mai facut?Cum mai e pe la scoala?
E:Bine mama... Nimic nou.
T:Ti.ai mai facut si tu un iubit? Am observat ca nu ai mai avut.
Deodata se aude usa de la intrare si in bucatarie intra Jess.Ii multumesc Domnului ca a venit acum si m.a scapat de acea discutie foarte interesanta cu tata.
E:Mama,tata noi plecam .Nu vrem sa intarziem
J: La revedere domnule si doamna Smith.
Imediat am tras.o afara pe Jess .
E: Iti multumesc foarte mult Jess ca ai venit atunci.
J:Cu placere. Dar tot nu mi.ai spus cu ce te.am salvat.
E:Tata incepuse sa zica ceva cum ca ar trebui sa imi fac un iubit si ca sunt singura si niste alte chestii...
Nici nu am observat ca am am intrat in curtea scolii.
Deodata Jess ma opreste si imi zice sa ma uit intr.un loc.Intorcandu.mi privirea vad o masina neagra din care coboara doi baieti. Unul nu prea inalt si nici prea scund,cu parul castaniu si piele alba ca laptele,iar celalalt era un tip blond , si pielea putin mai inchisa decat a celuilalt.Primul era imbracat intr.o pereche de pantaloni negrii cu tur si un tricou alb ,cu o sapca neagra pe cap si o pereche de ochelari ,iar al doilea o pereche de jeansi albi cu un tricou la fel si o pereche de ochelari fumurii. In jurul lor s.au adunat o multime de fete care cred ca au o sansa la ei.Deodata tipul castaniu ma privii si imi facu cu ochiul.Stai ,stai ,stai! Ce a facut?
J:Ai vazut si tu ce am vazut si eu?
E:Da Jess.Lasa...
Nu l.am bagat in seama si am intrat in scoala.Ne.am indreptat spre clasa noastra si ne.am asezat in banci.Jess s.a asezat langa Jasson ,iar eu am ramas singura.Minunat.Am uitat sa mentiones ca Jess si Jesson formeaza un cuplu? Asta e. Aflati acum. S.a sunat si pe usa intra profa de romana,diriga,cu doi baieti... Oooo doamne...Nu pot sa cred...
Bunaaa... Pentru incidentul cu cele doua povesti pe care cica le.am furat... dar respectivele domnisoare nu crd ca stiu sa citeasa...pentru ca eu am spus in descriere ca nu sunt scrise de mn ,m.am gandit sa scriu chiar eu o poveste... si da stiu ca pana aici este plictisitoare ,dar veti vedea ca pe parcurs actiunea va incepe. deci va rog frumos sa spuneti ce parere averi despre prima mea carte... comentati orice va trece prin cap.kiss:*
CITEȘTI
Un nou coleg,o noua poveste!
RomanceAcesta este o povestire originala.Amy , o fata frumoasa cu o viata frumoasa , se intalneste cu cineva care i.o va schimba . Nu va dau mai multe detalii , veti afla pe parcursul povestii. Sper sa va placa kiss:*