Útěk (2. část)

11 3 0
                                    

Když dojde na konec chodby, narazí na rozcestí a přemýšlí kudy se vydat. Náhle se za ním otevřou dveře ,,To je on!! Chyťte ho!!" Začne utíkat jednou z cest, přičemž mu cestu zastoupí tři poměrně silní chlapy připraveni ho zastavit. Filip těsně před nimi vyskočí, odrazí se od zdi a může hned na kraji srazí k zemi pěstí do spánku, udělá za ním kotoul a pokračuje v běhu. ,,No vidíš jak ti to jde" ozve se znovu hlas a začne se smát. Filip se sám sobě diví co všechno dokáže, ale na to teď nemá čas, musí se dostat ven. Před ním se otevřou dveře směrem k němu, vyskočí a vší silou do nich zakopne zpět muže, který mu měl cestu zastoupit, praští se o futra a upadne do bezvědomí. Filip dveře otevře, vejde dovnitř a zamkne se zevnitř. ,,Bejt tebou seženu si normální oblečení a pak až se odsud dostanu" ozve se hlas. ,,Buď už zticha!!" Začne se mlátit do hlavy jakoby mu přeskočilo. Během toho zapomněl na opatrnost a na poslední chvíli uhnul pěsti, která mu proletěla těsně kolem obličeje, chytil ruku, nadzvedl se, přehodil muže přes záda a vší silou mu dupl na krk. Najednou ho rozbolela hlava a v hlavě se mu rýsuje mlhavá vzpomínka, stojí na nádvoří, nahý, v bahně, kolem něj muži ve vojenském a všichni se smějí. ,,Kdo k sakru jsem?!!" Zvedne se a začne prohledávat skříně jestli něco nenajde. Po chvíli hledání najde v jedné skříni modré úzké džíny, pevné boty, černé tričko a koženou lehce přiléhavou bundu. ,,To se mi líbí" šibalsky se usměje a jde se obléct.

Země?Kde žijí příběhy. Začni objevovat