Problem sa drustvom

19 2 20
                                    

**************************
Obavestenje
Dok ne budem imala vise prijatelja ovde ja cu birati teme potrudicu se da vam se svide
I moolim vas komentarisite o cemu bi ste vi voleli da pricamo!Hvala sto citate!
***************************

Prilicno sam sigurna da je vecina vas u nekom trenutku pomislila kakav bi mu zivot bio bez prijatelja.

Sa retko kim mozete razgovarati o ovome.
Retko ko ima razumevanja,i retko ko zeli da saslusa vas problem.

U nekom momentu ostali ste bez prijatelja koji je tu bio sa vama i sa kojim ste provodili vecinu svog vremena. Da prilicno je tesko,susrela sam se sa time i znam koliko boli.

Recimo moja drugarica i ja se poznajemo od 1og razreda osnovne skole. Ma bile smo nerazdvoje,bilo je toliko sitnih svadja da ih se i ne secam. Ali znam da smo se jako volele. Boze svi ti planovi za buducnost pali su u vodu,sada su taaako daleko a nekada su bili tako blizu. Uvek smo se druzile bez obzira sto smo se razdvojile u 4-tom razredu(imamo malo retardiran sistem u skoli). Vidjale smo se svaki dan pricale satima,ali opet jedna drugoj nismo predstavljale obavezu. Iz nekog evo kasnije nekoliko meseci meni idalje nejasnog razloga razdvojile smo se. Sva ta ljubav sve to palo je u vodu. Najgori je osecaj kada samo nez razloga prestanete da pricate i jednostavno se udaljite. I nikada vise se ne vratite na staro...Nikada....

Puno puta sam se osetila odbacenom,ignorisanom jer bila sam uvek u rezervi.

A meni je narav takva da ili sam u prva ali nikada rezerva.
Nazalost u prilici sam da i dan danas prolazim kroz teske momente zbog sada novih drugarica koje isto tako mene smatraju rezervom,moramo da se vidjamo svaki dan ipak idemo u isto odeljenje ali da svesna sam da imaju precu osobu od mene ali znate sta nije me briga vise.

Ja sam nasla nekog kome cu uvek biti na prvom mestu ko ce me voleti,sa svim mojim manama,vrlinama.

Kada budete nasli osobu koja ce biti spremna da u 3:45 sa vama razgovara o svemiru,vinu,sreci,ljubavi,zivotu,uspesima,buducnosti e tada bas tada ce te znati da je to osoba koja vredi i koju treba da pustite u svoj svet.

Znam da svi misle da je svaciji zivot idealan i da nemaju nikakav problem ali bas onaj o kome mislite da je prezadovoljan svojim dosadasnjim uspehom,drustvom mozda i deckom ima veeeliki problem koji ga izbutra tisti ali nije spreman da razgovara sa njim o tome.

Danas i pored toga sto imam ponekad neki problem sa drugaricama(stalno) uzivam u danima koje provodim sa nekim ko ima razumevanja za mene

Zato jedno veeeliko hvala mojoj Tami sa kojom pocnem i zavrsim dan!

Pa to bi bilo to mozda bude i drugog dela,ako ne izaverete vi neku temu. Hvala na svim votovima,i svima koji su procitali prethodni deo a i ovo jedno veliko hvala!
Slobodno pisite u komentarima o cemu zelite da pricamo.
Ljubim vaas😽


Vi i ja iskrenoWhere stories live. Discover now