Maltretiranje u skoli

25 3 3
                                    

Ukoliko ne zelite da se potresete,suocite sa istinom i saosetite sa celom pricom moj vam je savet da ne nastavljate. Hvala.

Podsetila sam se da bih mogla sa vama pricati i ona ovu temu jer je jedna od onih koji svi cesto svesno ili nesvesno zaobilazimo.

Nazalost svi smo bili u prilici da vidimo vrstu nasilja nad nekim,bilo to fizicko ili psihicko nasilje je nasilje i treba ga ostro kazniti.

Hvala Bogu nisam bila i nadam se da necu biti zrtva bilo kakvog nasilja. Ali puno puta bila sam u prilici da budem gledalac koji je apsolutno nemocan.
Na ovu temu dosla sam razmisljajuci o decaku po imenu Aleksa.
Za njega i njegovu neserecnuu pricu saznala sam putem emisije koja se emituje na prvoj(ukoliko se setim imena ostavicu dole).

On je bio jedno veoma veoma veselo dete i puno zivota jednostavno bio je srecan. Voleo je avione i oduvek je hteo da bude pilot. Znao je svaki podatak o svakom avionu ponaosob. Imao je i mladju sestru koju je obozavao. Nazalost ova prica ne se ne bi nasla ovde i ne bih pricala o njoj da je sve bilo tako sjajno..

Aleksa je u skoli imao velikih problema. Svakoga dana bio je maltretiran od strane svojih vrsnjaka. Bila je to grupica od njih troje,naravnoo sa vodjom koji im je govorio sta da rade i pritom ga svakoga dana maltretirao. Tukli su ga svakog dana,svaki dan on je isao sa onim osecajem u stomaku i svakoga dana su ga tukli do iznemoglosti. Osim njih i celo njegovo odeljenje ga je maltretiralo. Znajuci prosvetne radnike ovde po propaloj Srbiji niko od njih nikada nije prosao nekaznjeno. Ni jedno dete iz razreda,ni jedan nastavnik,ni sekretar,ni direktor ama bas niko. Toliko su ga maltretirali da je jedini spas video u skoku sa te nesrecne skole.I da skocio je. Tako se jos jedan mladi zivot ugasio,izgubili smo velikog pilota,zbog koga,cega?
Nemarnost je prvi sinonim za svaku pricu na koju svesno okrecemo glavu. I ako se to desilo pre par godina zelim da se stalno pominje da ljudi sto manje zatvaraju oci nad nasiljem.

Mozda se pitate sta je bilo sa njegovom glupom razrednom i jos glupljom direktorkom. Zahvaljujuci nasem diivnom ministarstvu prosvete i nasem novom ministru Šarcevicu zena cijom se nemarnoscu ugasio jedan mladi zivot danas je u uzem krugu ljudi koji ce imati jaka mesta u prosveti. Pa mi kazite kuda ide ovaj svet??? Da on pogleda majku u oci i kaze samo"stvarno mi je zao?" Samo toliko? Molim vas to je smesno.

Nikada nemojte zatvarati oci i okretati glavu nad nasiljem. Danas,sutra ta ista zrtva oduzece sebi zivot kako bi nasla spas,a vi necete osecati krivicu?

Zaustavite nasilje,nemojte biti nasilnik,samo zajedno mozemo uciniti da ovaj svet bude lepae mesto za sve nas!

STOP NASILJU!!!!

Ovde mozete detaljno pogledati celu pricu.

Mirno spavaj Andjele! Izboricemo se za pravdu.Sada si na nekom mnogo lepsem mestu.

*****************************
Izvinjavam se ako vas je tekst potresao iznervirao ili bilo sta drugo imala sam potrebu da pricam o ovome jako mi je tesko zbog pojednih informacija koje saznajem vezanih za njegov slucaj. On je sada na nekom boljem mestu a mi smo ovde da se izborimo za pravdu.
Podrzimo Aleksin zakon.
*****************************

Vi i ja iskrenoWhere stories live. Discover now