Ljubav je definitivno jedno od najjacih osecanja koje covek moze da dozivi. Taj momenat kada vam se pogledi dotaknu,osecaj nervoze,adrenalin sve sto osetite u tom momentu,a nije uobicajeno znajate da je to osecaj zaljubljenosti.
Sa velikim pravom tvrdim da je svako osecao taj momenat u kome mu se gubi tlo pod nogama. Svako od vas zna koji je osecaj kada je vasa simpatija/decko/devojka ublizini i kada srce hoce da vam iskoci iz grudi.
Medjutim da je sve tako bajno i sjajno ne bi bilo nas koji se tesimo slusajuci one pateticne pesme. Da najvise boli ona neuzvracena ljubav ili ona u kojoj vi date celu/celog sebe a za uzvrat ne dobijete bas nista..
Kao i vecina vas i ja sam bila u prilici da dozivim tako nesto. Jer sve je to zivot.
Upoznaki smo se,dopisivali,vidjali ulepsavali jedno drugom dane. Trebalo mi je vremena da shvatim da mi se svidja i da i on to oseca. Mislim ne moze to biti Bog zna kakva ljubav u mojih tada 13 i njegovih nepunih 15 godina ali prijalo mi je sve to. Prijalo mi je njegovo prisustvo,njegovi zagrljaji,njegov smeh,poljubac u vrat kada se "naljutim". Ubedljivo najjaci osecaj bio je kada me je cvrsto uhvatio za ruku i rekao koliko me voli. Naravno ne verujem u reci vise sam za to da se ljubav ne govori vec dokazuje.Sto mi je i dokazao u par navrata ali ocigledno to sve nije bilo dovoljno da uspemo. S' obzirom da sam osmi razred nisam htela vezu jer imacu dosta obaveza oko prijemnog samim tim i pripremama a jos kada bi se smuvali znala sam da bih totalno zapostavila sve to. Tako da smo se dogovorili da zapocnem dobro i sacekamo neko vreme. Nazalost tog vremena nije bilo. Nije bilo nase vreme nasa prilika. Bili smo saaavrsen par samo na losem nestu i u lose vreme. Nije me sacekao sta vise nismo izdrzali ni do septembra. Umesto da se vidi sa mnom taj dan otisao je da se smuva sa drugom devojkom i sa njom bude dok se ja ne odlucim. Zamislite date celu sebe potrudite se do maksimuma,a on? On trazi igracku koju ce kasnije odbaciti. Nije da branim tu devojku daleko od toga mrzim je,znala je za mene i svemi to radila u inat. Bila sam jako povredjena i jako sam patila. Svi nasi,svi moji snovi pali su u vodu. Eto od tada do sada proslo je nesto vise od pola godine i nisam se toliko zaljubila sve mi je prolazne ne drzi me toliko dugo. Ali se nadam da cu naci nekog ko ce me voleti vise,biti bolji prema meni i ceniti moj trud.
Tako i vi nadjite nekog ko uziva u vasim mana ko je spreman da zapali ceo grad jer ste vi rekli da je hladno,ko nece imati granice u ljubavi koju ce vam pruzati nadjite nekog ko vas voli svim svojim srcem.
YOU ARE READING
Vi i ja iskreno
RandomPricacemo o svim temama koje vas zanimaju i o kojima ja imam da kazem nesto Ko je zainteresovan samo nek izvoli a ko ne nek produzi dalje😉