Eto mene posle duzeg vrremena da opet ja da vas smaram ahhaahahah.
Svasta mi se izdesavalo pa sam pomislila da iz dogadja koju su mi se dogodili mogu da pisem na neku temu.Da pogresno izabrana ljubav.
Posle duzeg vremena cinilo mi se da sam se ponovo zaljubila i da napokon osecam one sve paranormalne osecaje.
P
omislila sam u sebi--Da to je to to si cekala to je to sada je sve na tebi-- medjutim i nije bilo nas tako... Suriva istina...
Svima ali svima sam pricala koliko sam se ponovo zaljubila jer ipak svi su znali da ja vecito imam nekog ko mi se svidja i bas kada je prestalo da bude tako,svi su bili u cudu. Ponovo sam se samo smejala,radovala,kasnila gdde god sam posla,cinimi se da sam bar na par dana bila ona stara ja. Ona srecna Tijana koja je prosle godine u ovo vreme uzivala sa mnogo ljudi koji nisu uz nju. Naravno sada sam bez njih i bez mnogo drugih ali srecna.
Dopisivanje sa njim mi je bio najlepsi deo dana. U toliko stvari smo bili slicni,nenormalno mnogo istih stvaru voleli. I bas zbog toga mislila sam da je to to. Nisam htela da razmisljam o njemu,pustila sam da on razmislja o meni i stvarima o kojim sam mu pricala. Mozda je stvarno mislio o tome a mozda se samo dobro pretvarao.
Polako sat po sat postajao mi je sve dosadniji. Sve me je vise nervirao i poceo je da mi se na neki nacin gadi. Naravno uvek postoji ona nasa deugarica koja zeli da nam"pomogne". Da od nje nikakvu pomoc nisam dobila. Sta vise delom smo se i posvadjali zbog nje. Pa nemojte da mislite da je okej da prica sa obe,ipak je ona ta koja je njegova najbolja drugarica i ona mora da mu kaze da treba da se dopisuje sa mnom i ako je sebi u glavu utuvila da smo u svadji.
Da jako me nervira i ne znam kako sam je podnosila. Uvek je sebi na orvom mestu sto me izludjuje.
Nego,da nastavim razmisljajuci o stvarima koje ja hocu a i o onima koje necu dosla sam na zakljucak da sam se ipak prevarila. Shvatila sam da mi se svidja neko koga sam zbog paznje kojom me je obasipao(ne volim one gluposti ljubavi sreco zivote)doslovno odjebala i bila nenormalno hladna,da shvatila sam da mi se svidja neko ko me je voleo.
Pa evo sada opet rrazmisljam o svemu i zao mi je zbog svega,ali sta je tu mozda ponovo nekad ja i moja davno izgubljena ljubav...
A vi? Kako vi prevazilazite ljubavne probleme? Kako ste vi ovih dana?
*****************************
Obavestenje
Posto mi se cini da sam vas smorila,a i niko ne pise bilo koju temu i ono ne pricamo o onome sto vas zanima odnosno ne radimo nista zajedno mislila sam da pocnem da pisem bas bas random odnosno da ubacim jos jednu pricu koju cu voditi kao dnevnik,molim vas pisite u komentarima predloge mnogo mi znaci! Hvala na razumevanju,ljubim vas!
*****************************
YOU ARE READING
Vi i ja iskreno
RandomPricacemo o svim temama koje vas zanimaju i o kojima ja imam da kazem nesto Ko je zainteresovan samo nek izvoli a ko ne nek produzi dalje😉