Ahojte. ^-^
Omlouvám se,že to píšu v půlce knížky,ale nějak mne to nenapadlo.😅Chci vás seznámit s míma postava v příběhu. (postavy které budou přibývat,budu představovat rovnou v té dané části)
Tohle je Sam.Je mu 18 let.Měří 178 cm.Je to napůl upír a napůl člověk.Ví to jen jejich rodina a nikdo jiný.I když je upír,tak vůbec nekouše.Hlavně ne svého bratra.To by si dovolil moc,ale mu ta krev stejně nechutná.(ano neřekla jsem vám to,protože jsem to chtěla oznámit postupem času 😃).Je velice milý,starostlivý,sexy,přátelský,romantik,sportovní tip,populární ve škole mezi holkama.Chodí do fotbalového klubu ve škole a je kapitán jejich družstva.
Tohle je Natte.Je mu 18 let.Měří 165 cm.Natte je velice milý,chytrý,přátelský,laskavý,roztomilý,rodinný tip.Má rád fotbal a proto chodí na zápasy,ve kterých hraje Sam.Ve škole se mu kluci posmívají,že je malý a miluje růžovou barvu,ale on si toho nevšímá a je úplně v klidu.
Tohle je Betty.Je jí 18 let.Měří 168 cm.Má jednu takovou zvláštní vlastnost.Když chce..může si změnit barvu vlasů.(tak že když budu dávat nějaký obrázek s ní tak se tomu nedivte 😂 a oči bude mít vždy modré)
U ní a u Nathanna je velice zvláštní,že se oba dva narodili 5.3. 1999.Betty je opravdu mooooc přátelská,milá,krásná,chytrá.Je to bisexuálka (k tomuto bude ještě něco v příběhu).S Natthanem chodila do školky,na základku a teď i na střední.Také spolu chodili jako holka s klukem.Měli spolu super vztah,alee...Betty to totálně posrala.
Chodí také do jednoho florbalového klubu na škole a je jejich kapitánka.Tohle je Rafe.Je mu 19 let.Měří 180 cm.Je to také upír jak Sam.Má to úplně stejně..je napůl upír a napůl člověk.
Je to velice hezký kluk,který je chytrý a určitě se stane na škole populárním.
Je milý,hodný,ale jen k některým.
Gayem se stane až od té doby co potká své vzdálené brášky.
To jsou zatím všechny postavy.
Ostatní budu postupem času,přidávat do dané části a pak i sem. (Tak že se nedivte,kdyby tu byly postavy,které ještě neznáte.)
Doufám,že se těšíte na další část.❤~Beth~
ČTEŠ
From brothers to lovers [POZASTAVENO]
RomanceJsem obyčejný chlapec,který žije se svým bratrem.Ten je ale něčím výjimečný a já nevím jestli jsem za to rád nebo nejsem.Někdy to má své výhody a někdy zase ne.Ale je to můj velký brácha a já ho mám rád. Jenže jednoho rána se stane hodně neobvyklá v...