Nawet jeżeli nie wszyscy znają Michaela Jacksona jako fenomenalnego artystę, na pewno każdy o nim słyszał.
Niestety, wiedza ta przez lata była czerpana od prymitywnych tabloidowych mediów, które przez całe jego życie skupiały się na konfabulacji, pomówieniach, w pogoni za tanią sensacją, gdyż ta sprzedawała się jak ciepłe bułeczki.
Uwielbiany,utytułowany,bajecznie bogaty gwiazdor był łatwym celem.
Uduchowiony, wrażliwy, pełen empatii Michael pomagał i ufał wszystkim. Po procesie w 2005r nie ufał już nikomu.
Pomimo jednogłośnego uniewinnienia przez ławę przysięgłych ze wszystkich zarzutów, nie potrafił otrząsnąć się z doznanej krzywdy.
Michael wyjątkowo kochał i rozumiał dzieci.
Otaczał się nimi, tym bardziej oskarżenie o skrzywdzenie dziecka było wyjątkowo perfidnym ciosem.
Chłopiec, który kłamał w tej sprawie w sądzie, wcześniej został wyleczony z raka dzięki finansowaniu jego leczenia przez Michaela.
Okres rekonwalescencji spędził z matką i rodzeństwem na ranczo Neverland.
Należy również wspomnieć, że zanim doszło do procesu matka Gavina Arvizo początkowo żądała pieniędzy, w zamian za odstąpienie od oskarżenia.
Jej roszczenia zostały zdecydowanie odrzucone.
Michael tym razem był gotów bronić swojego dobrego imienia w sądzie i wygrał.
Zapłacił jednak za to wysoką cenę, która w konsekwencji doprowadziła do załamania i przedwczesnej śmierci, która paradoksalnie przywróciła mu tron największego Króla Popu w historii muzyki rozrywkowej.
Żal tylko wielki, że w miejscu w którym teraz znajduje się Michael już nic to nie znaczy.
CZYTASZ
Zrozumiec Michaela Jacksona
De TodoZrozumiec Michaela Jacksona przestawie jego swiat jakim widzialy go media a jakim widzialam ja dla mnie jest to wyjatkowa osoba