HIstory - prolog, They Don't Care About Us

69 2 1
                                    

 psychopatycznego socjopaty Murray'a, prawomocnymwyrokiem sądu skazanego mordercy i notorycznego kłamcy... obłędu w jego szalonych oczach i bełkotu jaki z siebie wydaje po przedwczesnym zwolnieniu z przeludnionego amerykańskiego więzienia za dobre sprawowanie.....mam dosyć!
Wystarczy obejrzeć ten filmik, aby przekonać się, że tutaj potrzebny jest kaftan bezpieczeństwa i do tego wcale nie trzeba znać angielskiego.
Szok, niedowierzanie wyraża mina dziennikarki, a Murray? .... cóż, kompletnie zwariował i może dobrze, że świat to zobaczył.

Mam dosyć napalonych mediów, które płacą miliony takim kreaturom za te i inne brednie, gdyż one sprzedają się jak świeże bułeczki ku uciesze gawiedzi, przyciągając szerokie rzesze reklamodawców!
Interes kręci się, kasa leci, a wybrańcy bogów pławią się w luksusach!

Mam dosyć Sullivana i jego wypocin, za które (dobrze mi tak! uprzedzano mnie!!) zapłaciłam prawie 100 zł, oraz zarwałam bezcenne dla zdrowia i urody trzy noce, by przyznać racje tym, którzy czytali te bździny, iż szkoda na to czasu, nie wspominając o pieniądzach!

Mam dosyć Wade Robsona!!
Jego żarliwych kłamstw pod przysięgą, oraz wypartej pamięci, którą jako zbankrutowany były tancerz nagle odzyskał po 20 latach, bliżej po lekturze sprawozdania Estate oraz informacji Forbsa, iż zobowiązania finansowe Michaela Jacksona zostały spłacone, a nieżyjący od 4 lat gwiazdor w ostatnim roku zarobił 160 mln dolarów na rzecz spadkobierców, czyli małoletnich dzieci, które można oskubać z takiej fortuny.

Mam dosyć procesów, apelacji, akt FBI, których nigdy nie było w treści jaką ujawnił niszowy brukowiec, a za nim pozostałe, w tym najgorliwiej polskie Pudelki, Interie, Onety i takie tam inne podobne śmieci....!

DOSYĆ!!!!!
Przerzucam się na muzykę.... w przypadku Michaela Jacksona to najwdzięczniejszy temat :)))

Własnie uświadomiłam sobie, że  jestem dopiero w 1995 roku!
Przed Michaelem jeszcze tyle lat życia i chociaż to najtrudniejszy czas dla niego, niebawem spotka go upragnione szczęście.... dokona się najważniejsze.
Na świat przyjdzie trójka wymarzonych potomków: Prince, Paris i Blanket... :)
To uszczęśliwi ich ojca i zmieni priorytety na najbliższe lata, ale o tym jeszcze nie teraz...:)

 Złota Era HIstory Tour..... ;)

 ;)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Zrozumiec Michaela JacksonaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz