,, - Nu.- Cum adica nu?
- Adica nu il vom mai recupera niciodata.
Respiratia mi-o luase la goana.- Dar trebuie...
- Ba nu Sierra.
Mi-am intors capul catre Christopher care ma privea nepasator.- Dar Christopher...
- Trebuia sa ai grija de el.
- Christopher are dreptate Sierra.
M-am intors spre Jocelyn care isi lasase mana jos si isi intorsese privirea spre mine nepasatoare. Trebuia sa ai grija de el.- Dar nu a fost vina mea...
- Ma prea indoiesc de asta.
Mi-am intors din nou privirea spre politist. Ma privea l-a fel ca si ceilalti. Nepasator si plictisit.- Trebuie sa ma credeti, trebuie sa faceti ceva!
- Nu avem ce.
Inima imi batea cu putere in piept. Toti aruncau vina pe mine.- Dar...
- Gata Sierra.
Edward si-a facut aparitia langa politistul din fata mea. Avea mainile incrucisate la piept. Dar ma privea diferit. Nu nepasator si plictisit cum o faceau ei. Ci sfidator ca si cum eu as fi un pion neinsemnat pe o tabla de sah, el fiind regele, ma privea invingator, ca si cum a reusit sa scape de pionul care ii statea in cale.- S-a terminat.
Ba nu s-a terminat.
Ei trebuie sa faca ceva, sunt obligati sa o faca.- S-a terminat Sierra.
Mi-am intors capul spre Christopher.- S-a terminat, treci peste. M-am intors iar spre Jocelyn.
- Obisnuieste-te sa pierzi Sierra.
M-am intors spre Edward.
Zambetul diavolului ii umbrea acum chipul.
Politistul care era de fata s-a intors cu spatele spre mine facand pasi in fata.
Pleca. Iar eu ramaneam aici.
Iar el pleca. Ramaneam fara raspunsuri. Fara ajutor.
Am inaintat spre el apucandu-l de brat. S-a oprit.- Sunteti obligat sa ma ajutati.
Si-a intors capul spre mine.- Oare?
Da. Era oblicat sa rezolve un furt, era obligat sa investigheze unul, era obligat sa ma ajute, era obligat sa faca ceva, era obligat...
Respiratia calda a cuiva imi batea pe gat. Politistul a zambit.
Simteam firele de par gadilandu-ma. Ochii imi erau atintiti spre polistit care si-a intors tot corpul spre mine privind zambind scena. Simteam buzele umede a cuiva pe lobul urechii. Politistul continua sa zambeasca. Simteam cu coboarau incet in jos. Le simteam cu formau un zambet. S-a oprit.- Jocul s-a terminat. Era vocea soptita lui Edward.
- Obisnuieste-te sa pierzi.
- S-a terminat, treci peste. Era vocea lui Jocelyn.
Am plecat de langa Edward trecand pe langa acel polistist si oprindu-ma. M-am intors vazandu-i acum pe toti cum ma priveau. Edward si-a incrucisat bratele la piept, zambetul nedisparandu-i de pe chip. Am vazut-o pe Jocelyn cum se indrepta incet spre el oprindu-se in dreaptul lui. Christopher la fel. Politistul era si el intors spre mine.- S-a terminat.
- Obisnuieste-te sa pierzi.
- Treci peste.
YOU ARE READING
Asasin. Prefa-te ca ma crezi
أدب الهواةAvere? Bifat. Faima? Bifat Fericire? Bifat. Iubire? Casuta necompletata. În viață nu faci întotdeauna ceea ce iți place, totuși să fi soția miliardarului Christopher Jones iți poate aduce multe benefici in schimb. Exceptând varsta b...