hizmetlerin karşılığını almak ister fakat bunun yerine Madrazo'nun eşini kaçırır, bu da bir süreliğine kendisin ve Michael'ın hayatını tehlikeye atmasına ve kendisiyle Michael'ın şehirden kaçıp saklanmasına neden olur. Trevor'ın Madrazo'nun eşini geri teslim etmesinden sonra üçlü, gelmiş geçmiş en büyük soygunlarının planlarını yapmaya başlar: Union Depository'den külçe altın rezervleri soymak.
Los Santos'a geri döndükten sonra Michael, ailesiyle her şeyi yoluna koyar ve yeniden beraber yaşamaya başlarlar. Ancak Trevor, Ludendorff soygunundaki ortaklarından biri olan Brad'in sandığı gibi hapiste olmadığını, öldürüldüğünü ve Michael'ın mezarında Brad'in gömülü olduğunu öğrenir. Trevor, Michael tarafından ihanete uğradığını düşünür ve bu durum grup arasında anlaşmazlıklara yol açarak Union Depository soygunu için yaptıkları planlara bir tehdit oluşturur.
Michael ve Dave Norton; FIB, IAA ve özel güvenlik firması Merryweather arasında gerçekleşen Meksika açmazında kaldığı sırada, Trevor mekâna gelip Michael'ı kurtarır. Tüm olanlara rağmen onu kurtarmasının sebebiniyse Michael'ı kendisinden başka kimsenin öldürmesini istemediğinden dolayı olarak açıklar. Trevor, Michael'ı affetmemesine rağmen Union Depository soygununu planlandığı gibi gerçekleştirmelerinin ardından Michael'la yollarını ayırmayı kabul eder.
Franklin, Michael ve Trevor üçlüsü, başarılı bir şekilde Union Depository soygununu gerçekleştiri