HENNA --KaYıP KıZkArDeŞ--

5 1 0
                                    

Flashback (Geçmiş)

" Hey bu kadarda kötü olma Henna . " demişti kardeşi Henna'ya ama Henna onu dinlemiyordu. Bakıcıları Marue onları büyütüp bakmıştı .

Bir gün bakıcı Marue Henna'nın annesinden kalan damla görünümündeki kolyeyi görmüştü. Ve dayanamayıp onu boynuna takmıştı .

Aynadan kendisine bakarken gerdanında kolye bir anda parlamaya başladı.

Ne olduğunu anlayamamıştı .

İçeriye Henna ve kardeşi Yulia
Gülüşerek girdiklerinde Henna kolyeyi Marue'nin boynunda gördüğünde deliye dönmüştü .

Kolyenin ışığı dahada arttı ,arttı,arttı ve arttı .
Sonunda kolye patlamıştı . İçindeki annesine ait göz yaşı etrafa saçılmıştı .

Marue onu ne hakla takardı . Ne cürretle .

Henna Marue'yi cezalandırıcaktı . ama Yulia buna karşı çıkıyordu . Yulia için o sadece basit bir kolyeydi . Ama bilmiyordu ki O damla şeklindeki kolyenin içinde annelerinin ölmeden önce döktüğü son göz yaşı olduğunu .

O göz yaşı Henna için büyük önem taşıyordu . Annesi son hava perisi olduğu için üç elementten biri olan suyu kontrol edebiliyordu. Ama babası vampir olduğu için ve Henna ile Yulia vampir doğduğu için bu özellik onlara aktarılmamıştı .

Sadece Henna doğru zamanı bekliyordu. Sonra taş ve alev perilerinide bulup büyüyü yapicak ve kat kat daha da güçlü olabilicekti . Düşünsenize toprak su ve ateş . Bunları dilediğiniz gibi kontrol edebiliyorsunuz . Henna için bu daha fazla güç demekti .

HENNA --KaN PrEnSeSi--Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin