Nandini smiled seeing d name of msg sender..but her happiness bubble was burst by her mom's voice calling her down...she quickly kept d phone back in her bag n rushed downstairs..bidding bye to her mom she settled in her car..she took out her phone to read n rply to d msg she received earlier..she opened s msg
Sender-hey, safely reached..on my way to home..dis tym in advance apply fr leave..no excuses will b accepted..
Nandini-great to kno bout ur arrival bt kuch keh nai sakte bout leave..u kno na mere profession main kabi b emergency aa sakti h...n muje orders kyu de rhe ho..tum last tym available the kya milne k liye??
Sender-are baba main kya karta..mom didn't leave me out of her sight last tym..half of d tym went in manofying her..u kno na she was upset dat I didn't come last to last vacation..
Nandini-I kno I kno( she remembers sumthin n den types)..vaise aaj mil sakte h kya?? M very eager to see how u look MR LADDOO..I wanna see wether u became more fat or still chubby lyk school
Sender-yaar... dont start it again...mera itna acha naam h "MANIK" n u still call me laddoo..n nop aaj nai mil sakte..sorry yaar..bt kal ya parso milte h na
Nandini(curious n suspicious)-kyu aaj kyu nhi..aaj kya mehendi laga rhe ho legs pe
Manik-hahaha..very funny..aaj nai mil sakte coz aaj funtion h ghar pe..so will b busy der..function se yaad aaya y dont u also come..humara milna b hoga n function b attend hoga
Nandini (happy bt still trying to confirm her doubt)-it wud b sum business party of ur dad na..n u also wud b busy attending d guests...
Manik-nop its a family function infact its my parents anniversary n nt any business party...so plzzz I insist..come na
Nandini(pov)-yeppieee matlab dad ki party n manik ki party is one n d same...insist huh malhotra..m definitely coming..bt I think I shud make a surprise entry..watchout laddoo one more prank coming on ur way..
Nandini-umm..sry laddoo bt I wont come..its ur fmly function how will I find u..I hve never seen ur face..n u hve never sent ur pic to me..muje kya sapna aayega tumare face ka??
Manik-nandu bt I hve seen u..I can recognise u..aa na plzzz..ur my best frnd na...itna nai karegi mere liye??
Nandini-no means no..emotional blackmail mat kar..pic bhej den m coming varna m nt..
Manik (pov)-god..ye ladki to zid pe aa gai h..I want to see her reaction wen she sees me fr d first tym bt I guess meri ye wish puri nai hogi...manik yaar ek aur baar manane ki try kar...
Manik-nandu, plz aisi zid mat kar na...face to face milke face dikhata hu na mai..
Nandini - ni na manik...pic bhejo na..tumhe ye face suspense kyu banana h??
Manik - nandu plz zid mat kar na
Nandini - r u sending me pic or not?
Manik (pov)-no..main uski zid nai manunga..coz I kno she will b more surprised n happy seeing me face to face
Manik - no..ni bhejunga pic..bt I kno u will come..afterall u r more curious to see how do I look..h na nandu
Nandini (bit pissed)-watever malhotra..
Manik-ok I reached home..got to go nandu..bye..hope to see u in d evening..
Nandini(pov)-problem kya h is ladke ki..ek pic bhejne k liye itna kyu bhav kha rha h..mera pic to kab ka mang k dekh liya..khud ka pic bhejne k liye kyu sharma rha h yr..fine laddoo ill b der in d party bt m so very gussa on u..
On d other side
Manik (pov)-nandu...I kno ur damn pissed of on me bt dont worry ill make it up fr u...dis wait of urs will b worth..n I kno ull come to d party..god ye party kab start hogi..m so eager to see her reaction..
आप पढ़ रहे हैं
Manan: KISMAT & CONNECTIONS
Fanfiction"Family" a word which brings lot of emotions n memories. .this a story of manan in a joint family...inspired by many family centeric bollywood films...a story full of love..happiness...sweet siblings fights..morals etc..a small tribute to bollywood.