Съседът ми ; Джъстин Бийбър

68 0 0
                                    


-Сиднии,ставай ще ззакъснееш за училище-провикна се майка ми.
-офф 1-2 мин ми дай-и отново положих глава
След малко майка ми влезе с гръм и трясък.
-айдее ще изпуснеш автобуса.
-Добре де,добре ставам.
Станах оправих се и тръгнах към даскало.Деня мина тоолкова скучно че заспах по биология.След това отидох на обичайната си работа-в бар Делукс,барманка съм.Работа нямаше много затова си направих едно коктейлче 'Три цвята'.Изведнъж се появи шефа ми.
-Синди, колко пъти да ти казвам да не пиеш коктейли в работно време.Пиеш повече отколкото продаваме!За Бога едва на 17 си.Съжелявам но се налага да те освободя.
-е стига де шефе,нямаше работа и затова,моля ви не ме уволнявайте.
-съжелявам но това е положението-каза и си тръгна.
Аз си направих един специален коктейл и си тръгнах.Не трябваше да прекалявам толкова с водката.Както и да е,бях до нас когато видях някакво момче.
-Здравей аз съм Джъстин.Със семейството си се преместихме току що.
-Ами браво на вас!Аз какво да направя?Да ви дам медал ли?
в този момент една вълна от момичета крещейки се приближаваше бързо към нас.Докато още не са ни стигнали аз се прибрах.
-майка мии уволнена съм!
-браво на тебе нали за кола спестяваше!
-да ама тъпия ми шеф ме уволни.
-нищо ще си намериш друга работа.Сега отиди и дай на съседите пая за добре дошли.
-оффф
Взех пая и отидох.Крещящите момичета вече ги нямаше.Почуках вратата и онова момче отвори вратата заедно с Ъшър.
-здравейте,това е...ОМГ ти си Ъшър.-ухилих се като идиот.
-ехоо аз съм Джъстин Бийбър...
-и кво?Ето ти пая за добре дошли.Ъшър може ли снимка?
-ъъм ок...
Снимахме се.
-стига Джази не мога да си играя сега с теб-извика Джей-къде подяволите е тази детегледачка?Ааа да мамооо нали я уволни.
Тогава докато се занимавах с Ъшър се вслушах и замислих.
-хейй аз си търся работа-засмях се.
-не не искам медал...Какво?Ааа ами добре наета си утре започваш.Хайде брато.Чао ъъъм...
-Синди -добавих и си тръгнах радостна...

The Bieber's babysitter💫Where stories live. Discover now