Даам...наистина се вълнувах за работата а дори не знаех защо.Емии първи ден,сигурно затова. Погледнах часовника си и реших че е време да се оправя и да тръгна.Облякох си едни къси гащи и една уникална тениска в която се чувствах свободно защото моделът беше такъв,голям (надявам се да добиете известна представа).Изправих косата си,сложих си гланц и молив(не слагам спирала ...защото миглите ми са много дълги по принцип.Обух си елегантни обувки с маалка платформа,напръсках се с парфюма ми Gucci и тръгнах. Отвори Джъстин.Дано това да е името му защото не е добре да забравиш името на шефа си,нали? -Здравей-поздравих го лъчезарно. -Здравей-погледа му се плъзгаше по тялото ми,най-вече по краката,докато се усмихваше перверзно.Нямаше как да не забележа.-Ъъ влее...-отново ме огледа докато кой знае какви мръсни мисли му се въртяха в главата. -Влее?-направих се че не разбирам -Аа влез-осъзна се -Хах благодаря.Ии един съвет-не оглеждай работничките още първия ден-намигнах му. Той просто се усмихваше перверзно,оглеждайки задника ми.Харесваше игрички точно като мен. Влязох и видях една жена. -Здрасти,ти трябва да си новата детегледачка-усмихваше се докато не видя как Джъстин ме съблича с поглед и точи лиги.
Той не и обърна внимание.Тя стана и го удари с вестника който държеше.
-Ауууч-търкаше си главата.Тя не каза нищо а само го сръчка с поглед (хах как прозвуча ;дд).
-Аз съм Пати,майката на Джъстин.-представи ми се-Ще трябва да гледаш по-малките ми деца Джаксън и Джазмин на кратко Джази докато аз съм на работа.Ще ти плащам $300 на седмица,съгласна?
-Да разбира се-усмихнах се.
-Е,аз трябва да тръгвам за работа.Джъстин ще остане затова ако има нещо го попитай-плати ми и излезе.
Отидох да видя децата а оня досадник след мен.
-Джази,това е новата детегледачка.Казва се Сидни.-каза го и отново започна да ме зяпа.
-Хей Джази.
-Здрасти секси.-каза Джази
Аз гледах така О.О
-Моля??
-Бати ме научи да поздравявам така хората които харесвам.
Тоя тъпак гледаше и се подхилваше.Пак го стрелнах с поглед.
-Виж миличка,това е невъзпитано.Казва се просто 'Здравей'.
-Ама бати каза..
-Той се е шегувал.-усмихнах се.
-Добре-Най-сетне се съгласи с мен.
-А ти трябва да си Джаксън.
Така им се представих.След това им направих обяд и ги сложих да спят.
-Е,какво ще правим сега,Джъстин?
-Амии ще извикам приятели,ти направи същото.
-Добре.
Извиках Скайлър а той Тейлър и Джейк.Запозна
хме се и честно да кажа Джейк беше адски секси.
-Е какво ще правим-попита Тейлър
-Амии на предизвикателства?-попита Джъстин
Всички се съгласихме а Джъстин донесе две бутилки уиски.
-Ок хайде започваме....с бутилките-каза той и се засмяхме
През цялото време с Джейк си хвърляхме разни погледи.
Пиенето свърши.Скайлър и Тейлър не пиха почти нищо за разлика от мен,Джейк и Джъстин.
-ок сега.Синди ,отиди в банята с Джейк за 10 мин.-предизвика ме Тейлър
-Само десет?-прехапах устни хванах го за вратовръзката и го заведох в банята.Тъкмо влязохме и той ми се нахвърли.Притисна ме до стената,вдигна ме а аз обвих крака около кръста му.Целуваше ме,а аз отвръщах.Ръцете му се плъзгаха навсякъде а устните му бяха на врата ми.Мдаа доста добър любовник е.....🔞
STAI LEGGENDO
The Bieber's babysitter💫
Teen FictionУчастват;Justin Bieber, Cindy Kimberly , Xavier Sarrano, Taylor Swift, The Bieber's sister and brother❣ История не се препоръчва за лица под 14г. и за ХОРАТА КОЙТО НЕ ХАРЕСВАТ БИЙБЪР!