Беше много красиво ...

43 1 0
                                    


Стана 5:30 и работното ми време свърши.Пати и децата изглежда ме харесаха.
-Добре Сидни,добра работа свърши днес.Ще се видим утре в 10:00.
-Разбира се-усмихнах се чаровно след това погледнах към Джъстин.Просто се гледахме без причина.След малко си тръгнах , а Джъстин ме догони.
-виж Сидни много добре се справи днес-усмихна се чаровно.
 -ами благодаря-също му се усмихнах.
В този момент имах чувството че той искаше да ми каже нещо но не му достигна смелост.
Прибрах се и си взех един хубав душ.В този момент телефона ми извибрира.Вдигнах.
-Ало?
-Здрасти секси.Днес направо ме изпържи (в смисъл че и секси).
-Охо Джейк-усмихнах се
-Да знаеш че парфюма ти много възбужда.
-Ами Gucci е брат.
-знаеш ли мислех си да дойда да те взема и да отидем в нас да довършим започнатото.
-оуу с удоволствие.
-добре сладка,след 20 мин съм там.
-добре чао.
Започнах да се приготвям.Оправих си косата,сложих гланц и молив,обух си късите панталонки и блуза с паднал ръкав и отново се напарфюмирах.
След малко се почука.Отворих и пред мен бе застанал уникално сексавия Джейк.Смъкна очилата си надолу.
-ще тръгваме ли красавице.
-разбира се-усмихнах се
Едвам прекрачих прага и той ме хвана за задника.
Приближих устните си на милиметри до неговите.
-нека се сдържаме до вас-намигнах му а той си помисли че ще го целуна а аз в този момент се отдалечих.
Така тръгнахме и след малко стигнахме (хД).Едвам влязохме и той започна да ме съблича.Естествено и аз не останах назад.Скоро в цялата спалня имаше дрехи.Бутнах го на леглото и бавно се озовавах върху него.Целувките му бяха магически.Ръцете му започнаха да играят по гърба ми.Бавно разкопча сутиена ми.След това с една маневра се озова върху мен и се стигна до същинската част.След това си поиграхме малко (говоря за мръсотии) и така и така и незнайно защо имаше пилон в хола.Да и познайте,навих се и така нататъка (неудобно ми е да разказвам подробно за такива неща защото въображението ми е доста активно ;дд).След края на всичко това ние лежахме гушнати докато си шепнехме мръсотии.Стана 10 часа и аз се облякох и си тръгнах.Минавах къщата на съседите и чух Джъстин да пее.Пееше и пееше за някакво момиче.Беше много красиво.Постоях малко и .. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 10, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Bieber's babysitter💫Where stories live. Discover now