Това да не ви е хотел?

35 0 0
                                    

С Джейк продължавахме да се натискаме а той се разгорещяваше все повече и повече.Едвам си поемахме дъх.
-Нали....знаеш че...няма как...да го довършим-запъхтяна измълвих
-да но...не мога да...се спра
*При другите*
-какво за бога правят и защо се бавят-нервно каза Джъстин
-уоу споко брато,сигурно си говорят.-отвърна му Тейлър
-Дано да е така...отивам да ги извикам-стана и се забърза с надеждата да си говорим.
Той влезна с гръм и трясък.
-Айдеее,десет мин минаха,защо се бавите още??
Аз успях да завъртя главата си а Джейк се захвана да целува врата ми.
-Хейй Джъстин,дай ни още 20 мин.
-Пфф това да не ви е хотел.
Джейк се спря и ме пусна.Аз отидох в хола при останалите.Джейк и Джъстин си говореха нещо.
-как можа да ме прекъснеш??
-времето мина
-и какво от това?Толкова е сексии.Щях да я изям направо.
Джъстин не каза нищо само отиде в хола.Щом Джейк влезе всички изпаднаха в бурен смях защото имаше гланц по устните и почти навсякъде.След малко се появи и Джъстин.Не изглеждаше много весел.
-Ок Скайлър,целуни Тейлър с език в продължение на 5 мин.-предизвиках я аз а в съкото време Джейк дойде и започна да ме целува.
-хах ако ви настигнем ще е добре.-каза Тейлър докато аз се ухилвах.
Джъстин стоеше на страна и ни гледаше как се целуваме.След малко дойде ред на Тейлър да предизвиика Джъстин.
-Ок брато отиди и обарай Сидни където си поискаш.
Той се усмихна и застана зад мен.Изведнъж ме хвана за задника и заведе до банята.Аз изобщо не знаех какво се случва.Отидохме там и Джъстин просто се опита да разкопчае сутиена ми но аз го спрях.
-Джъстин сега не ми е до това все пак съм на работа-засмях се.
-хах аз просто...-не довърши
Постояхме малко и изтрезняхме.Забавлявахме се,дадох телефона си на Джейк и те си отидоха.
След малко децата се събудиха,играхме си и Пати си дойде...
  КОЙТО ИСКА ДА ПРОДЪЛЖА НАПИШЕ В КОМЕНТАРИТЕ ,,НЕКСТ"

The Bieber's babysitter💫Where stories live. Discover now