MEÇHUL - 5

2.9K 229 440
                                    

BURAYA C2ME'DEN ALDIĞINIZ EN SAÇMA MESAJI BIRAKIR MISINIZ, DOKUNULMAZLARIM?

Bölümü tekrardan okumadım. Yazım yanlışları için üzgünüm.

Yorumlarınızı ve de düşücelerinizi bekliyorum. :')

Multimedia: Roman Ay. Bu fotoğraftaki bakışları tam olarak Roman.

***

MEÇHUL - 5 | "KAÇIŞ"

Güne mutlu bir şekilde başlayan insanlara daima imrenmişimdir. Sabah kalkarken sevgilerle değil de, sövgülerle başlayan insanlardan olmak berbat değildi de neydi? Üzerimdeki pikeyi ayaklarımla ittirirken bıkkınlıkla nefesimi verdim.

"Günaydın." Gupse'nin sesini duymazdan gelerek yatağımdan ayrıldım. Ona hala sinirliydim. Paytak adımlarla banyoyu bulurken paytak adımlarıma gülümseyip Anon-Penguen'i düşündüm. Bir anda zihnimde genç bir adamın her zaman böyle yürüdüğü yer etti. O genç adamın yüzü zihnimde canlanmasa da, hareketleri zihnimi ele geçirmişti. Düşüncelerimi zihnimden kovup kendimi banyoya attım.

Saat kaçtı bilmiyordum ama erken uyandığıma emindim. Gözlerimde biriken çapakları ve yanağımdaki kurumuş salyayı soğuk suyla temizlerken aynadaki görüntüme bakmadan dişlerimi fırçaladım. Elimi saçlarıma götürürken her zaman olduğu gibi saçlarımın farklı bi' alemde olduğunu hissedebiliyordum.

"Günaydın." Gözlerim kapıya döndü. Gözlerim büyürken şaşkınlığım kapıda duran bedeneydi.

"Uzak dur," dedim sinirle. "Uzak dur." Aramızda bir metreden daha az bir mesafe vardı ve bu beni geriyordu.

"Ben," dedi Kutay. "Pardon." Ve banyodan çıktı. Derin bir nefes verip sakinleşmeye çalıştım. Bunlar her gün olacak mıydı? Her gün kendime hakim olmaya mı çalışacaktım? Gözlerimi yumup derin derin nefesler aldım.

Dün gece Kutay, Sina ve Ozan'ın yatağının arasında kalan yerde yer yatağı yaparak uyumuştu. Gupse ve benim kaldığım yer de bir banyo varken, onların kaldığı yerde de bir banyo vardı. Neden perdenin diğer tarafına geçerek bizim banyomuzu kullanmaya gelmişti ki?

Sinirle banyodan çıktığımda tam karşımda Kutay'ı görmeyi elbette beklemiyordum. Sabah sabah beni deli etmek mi istiyordu bu?

"Ne var?" Dedim agresif bir tavırla.

"Banyoyu kullanacaktım da," dediğinde "Ee?" Dedim. "Ne işin var senin bu tarafta? Sizin tarafta bir banyo var zaten."

"Doluydu. Ben de buraya geldim," dediğinde "Bekleseydin?" Dedim.

"İki dakika girip çıkacağım zaten."

"Olsun."

"Çekil?"

"Yo?" Dik dik bana baktı.

"Çekil Roman?"

"Hayır?"

"Neden?" Bir anda söyleyecek bir şey bulamayıp bu saçma durumdan kurtulmak adına ona yakınlaşmadan yatağıma doğru ilerlemeye başladım. Arkamdan "Kaçık," demekle yetindi. Duymadığımı düşünüyor olmalıydı fakat duymuştum. Umursamadan yatağıma oturdum.

"Ha buarada," dedi Kutay. Kafamı kaldırıp ona baktım. Banyonun önünde durmuş bana bakıyordu. "Sim kartı olmadan acil aramalar yapabilmek mümkün." Gözlerimi hızla Gupse'ye çevirdim. Uyuyordu. Az önce bana uykulu uykulu 'Günaydın,' deyip yeniden uyumuş olmalıydı.

"Valla mı?" Dedim heyecanla.

"Evet," dedi tepkime hafifçe gülerek.

"Bunu diğerlerine söyleyecek misin?" Dediğimde "Aslına bakarsan burada kalmak benim açımdan pek de kötü değil. Sokakta yaşamaktansa sıcak bir ev daha iyi," dedi.

MEÇHUL (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin