MEÇHUL - 6

2.6K 175 518
                                    

BURAYA C2ME'DE KONUŞTUĞUNUZ BİRİYLE KISA VE DE SAYKO BİR KONUŞMANIZI YAZIN, LÜTFEN. (REPLİK ŞEKLİNDE. Örnek: +Naber lan? -Sana ne?)

Yorumlarınızı ve de düşücelerinizi bekliyorum. :')

Multimedia: Roman Ay. Her bölüm Multi'ye Roman'ı koyuyorum çünkü erik gibi kadın be! Kütür kütür, maşaallah... DHSKXBSNXM

**

MEÇHUL - 6 | "İÇERDE" (Özledim sizi, Sarp ve Umut.)

Çocukluğumda gezdiğimiz her dükkanda bir şeyi beğenip isterdim. Bu kimi zaman oyuncak ayı kimi zaman da fındıklı çikolata olurdu. O zamanlar durumumuz pek de iyi olmadığından annem bana bunları almayı bırakalım, dokundurtmazdı bile. Elimi oyuncak ayıya uzatsam "Dokunma," derdi. Fındıklı çikolataya uzatsam da "Elleme," der bana kızardı. Belki de o zamanlardan belliydi kaderim. Dokunmamayı ve de dokunulmamayı orada öğrenmiştim. Kim bilir?

"Planın bu mu yani?" dedi Sina gözlerini bana dikerek. Kafamı sallayıp "Aynen," diye mırıldandım.

"Pencereden nasıl atlayacağız? Hadi atladık diyelim, kameraları ve güvenlik görevlilerini nasıl atlatacağız?" dedi Gupse. Benimde planımda kafama takılan nokta buydu. Camdan atladıktan sonrası kolaydı. Güvenlik görevlileri bir şekilde atlatılırdı fakat odadaki kameralar, planı etkisiz hale getiriyordu.

"Tuvalet?" dedi Ozan. "Tuvalette kamera yok ama pencere var."

"Iy," diyerek öğürdü Gupse. "Tuvalet penceresinden mi atlayacağız?"

"Şu anda sizi dinlediğimizin farkında değil misiniz, çocuklar?" Hoparlörden gelen babamın sesiyle birlikte yatağıma yattım. Bir plan daha iptal olmuştu.

"Kaçmıyorum anasını satayım," dedi Ozan sinirle. "Ne ulan bu? Hangi yolu denesek olmuyor."

"Geçenlerde planın olduğunu söylemiştin Kutay," diyerek duvara yaslandı Gupse. Ellerini önünde birleştirirken Kutay güldü ve "Unuttum ki," dedi.

"Sen bizimle maytap mı geçiyorsun?" diyen Sina, Kutay'a ters ters bakıyordu. Kutay omuz silkip gülüşünü soldurduktan hemen sonra yeni bir sigara yakıp dudaklarının arasına yerleştirdi. Dünya yansa, o ateşi kullanarak sigarasını yakardı. Umursamazın tekiydi. Gupse de ortamın gerginliğini artırmaya yönelik bir şeyler söylerken elime telefonumu aldım.

Ozan oldukça fazla bildirimin geldiğini söylemişti. Telefonumu açıp direkt olarak uygulamaya girdim. Mesajlarımın başında duran Anon-Çapraşık'a girip attığı mesajları okudum.

Anon-Çapraşık: Çok kötüyüm. (22.30)

Anon-Çapraşık: Parmak uçlarımdan, saç diplerime kadar canım acıyor. (22.31)

Anon-Çapraşık: Belki yanımda olsan... (22.31)

Anon-Çapraşık: Her neyse. (22.32)

Çapraşık'ın attığı mesajları iki kez okuduktan sonra derin bir nefes aldım. Kimsenin yanında olamazdım ben. Kim sarılamayacağı birinin yanında olmak isterdi ki? Kim fiziksel olarak yanında duramayacağı birinin, ruhsal olarak yanında durmak isterdi?

Romankokulu: Çapraşık... Çık hayatımdan. (22.35)

Anon-Çapraşık: Hiç giremedim ki... (22.36)

Romankokulu: Uzak dur benden. (22.37)

Anon-Çapraşık: Bir adım uzaklaşsam, bin adım daha yaklaşıyorum. Elimde değil, Roman. (22.39)

Romankokulu: İstemiyorum kimseyi. Kendine yazık etme. Benim dokunulmaz bedenim, senin gibi birini ancak üzer. Dünyada milyonlarca normal insan varken beni seçme. (22.41)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 16, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MEÇHUL (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin