*Daphne's POV*
ik haat die mensen. die meiden pesten omdat ze fan zijn van Mainstreet. En wat zeg jij dan Daf? vraagt rein aan me ?uhmm......... Ik zeg altijd ik ga ze ooit zien en ook aanraken en dan gaan ze me nog meer uitlachen. Antwoord ik Ik zie hoe de jongens nog steeds verstelt staan te kijken. Ik zeg jongens kan het wat vrolijker hahah. De jongens beginnen te lachen. Ik begin te gapen en Rein vraagt ben je moe babe? ik antwoord ja ik ben niet echt lekker. We lopen met zn alle naar boven zo te zien heeft hij maar 3 slaapzakken en 1 2 persoons bed. Kom maar bij mij zegt rein. Ik lach verlegen naar hem en loop naar hem toe en hij geeft me een kus. Ik ga op zn borst liggen en val bijna gelijk in slaap.
*Rein's POV*
Daphne gaat op me borst liggen en voor dat ik het weet ligt ze al te slapen. De jongens komen me kamer binnen en zeggen zacht die Daphne heeft echt veel meegemaakt echt sneu die ouders van haar. Jepp en ik ga haar steunen in deze tijd. We besluiten te gaan slapen. De volgende dag komt me moeder stormend de kamer binnen REINN roept ze boos. Ik open me ogen en zie me moeder boos bij de deur opening staan. Wat doet Daphne hier! mam rustig leg het verhaal wel uit als Daf wakker is. Ik voel beweging naast me en kijk opzij Daphne is dus wakken en fluistert in me oor vertel het maar des te eerder kan ik hier ff schuilen zegt ze. oke zeg ik en ik vertel het aan me moeder ze schrikt heel erg en loopt naar Daphne toe die aan het huilen is. Ik ga kijken wat ik voor je kan doen. Oke antwoord ze zacht. me moeder loopt de kamer uit en wij gaan weer slapen
*2 uur later*
Ik word wakker van me moeder die blij me kamer binnen komt Rein ik heb goed nieuws Daphne kan naar een Weeshuis In Amsterdam is dat niet geweldig. Ik schrik van wat ze zegt en begin tegen me moeder te schreeuwen MAM wrm wrm . Rein het is niet anders alles i geregelt.
*Daphne's POV*
ik ben al een tijdje wakker vanaf dat rein's moeder binnen kwam en iets hoorden Toen ze waren uit gesproken deed ik me ogen open en begon te huilen rein keek met tranen in zijn ogen naar mij toe. Hoe lang heb je mee geluisterd vraagt hij. Nou vanaf het begin snik ik en ik geef rein een knuffel en een zoen en zeg nou ik ga maar naar beneden en me opfrissen en dan ga ik maar is. Ik stap uit bed en zie dat de jongens nog an het slapen zijn. Ze hebben niks door hé. Vraag ik haha nee antwoord rein en we lopen samen naar benden eenmaal beneden gekomen gaan we ontbijten ik heb helemaal niet trek ik neem een klein hapje en dan nog 1 en dan zit ik vol, Daphne we verrtrekken zo kom je ? Ja ik kom er aan mompel ik en kijk rein aan en we beginnen samen te huilen hij geeft me een zoen en zegt zie je snel babe. Ik zeg jep ik hoop het ook en als ik geadopteerd word dan word dat vast een lief aanrdig gezin en een grote broer. ik schenk hem een lach ondertussen zijn de jongens ookal meegekomen want we moeten toch richting amsterdam en dan kunnen we meteen wel de jongens weg brengen. We hebben iedereen afgezet behalve owen. We gaan eerst naar het weeshuis. Ik slikte en Owen kwam naast me staan er zei je kunt het ik loop wel ff mee naar binnen oké oke zei ik en we liepen lachend naar het weeshuis. Owen slikte ff en zegt tegen mij hier zitten de 6 Bitches van me klas kijk uit ze gaan je misbruiken om bij ons te komen en ze gaan je waarscheinlijk heel erg pesten omdat je Fan bent. Maar je bent sterk ik kom elke dag langs zegt owen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oke Vote en comment en deel dit boek. Sorry dat het kleine stukjes zijn het is nu ongeveer 10 over half 1 s'nachts en begin moe te worden ik weet dat de titel bijna niks mee te maken heeft met het verhaal maar Ik kan je verklappen er springen nog 2 boyband er in One direction en B-Brave veel plezier met lezen Mensjesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss XXXXXXXXXXXXXXXX LOVE YOUUUUUU PS> ik zoek nog een paar rollen.
De vriendin van Daan
De Vriendin van Nils
De vriendin van Owen
6 bitches
Vriendin van Kaj
Vriendin van Samuel
Vriendin van Dioni
Vriendin van Jai
Vriendin van Cassius
vul je naar hobby's uiterlijk En wat je wilt zijn xx Veel lees plezier
JE LEEST
Nieuwe buren? -Mainstreet verhaal
FanfictionDit boek gaat over Mainstreet en BBrave die geen normale mensen zijn het is een spannend en heftig boek. Dr gebeuren allerlei dingen om hun heen