we zijn bij de sportcub aan gekomenen ik doe me jurkje aan het is een hele mooie met blauw en groen in de twirl wereld kan ik al me gevoelens kwijt. de jongens komen aan lopen in hun joggingsbroek en kijken allemaal verbaast naar mij. ik voel wat ze denken ze denken is ze echt zo lelijk en dik. ik reagerr er niet op de les begint we nemen eerst de basis dingen door de jongens doen het best goed ze kunnen er al mee draaien zonder dat er gewonden vallen.
Na 10 minuten doornemen moeten we nu onze solo's oefen ik pak me.oordopjes en doe ze in ne oren en zet muziek aan en begin met me dansje het gaat super goed met de dans ik heb hem nul keer laten vallen en ben optijd klaar na een half uur solo's trainen gaan we aan de lenigheid trainen inprecipe be n ik heel lenig ik kan me benen in me nek leggen.
*Rein's Pov*
zo'n mooi lichaam heeft Daphne ik zie haar in een heel moor groen blauw jurkje dansen met het twirlen gaatchet goed ik ken al eeb paar dingen in het begin was het wel moeijlijk want ik sloeg mezelf heel vaak met die stok nu moesten we aan onze lenigheid werken ze gin eerst naar Daphne ze ging liggen de trainster pakte haar been en deed heb helemaal naar achter zo te zien had ze daar geen moeiten mee zo daphne is echt lenig zeg ik net iets te hard en Daphne kijkt me aan en begint te lachen en zegt. Ja Rein na 7 jaar trainen kan ik wel wat . zit je er al zolang op? vraag ik ja zegt ze en ze gaat in een splagaat zitten.
*Daan's POV*
Zo wat een ware sport is dit en Daphne doet dit al 7 jaar lang achter elkaar door elke donderfag avond 3 uur ze kan het heel goed. ze gaat snel zitten in een splagaat zonder moeiten echt knap van haar.
*Daphne's POV*
oke nu is het tijd om de solo's te laten zien zegt de trainster ik denk onee wrm heb ik het liedje my maingirl uitgekozen ik schaam me rot. Daphne je mag beginnen ik pak me twirlstok en ga klaar zitten. ik doe trucjes en dans op de muziek het gaat super goed al ik klaar ben klappen de jongen en ik begin te lachen.
--------------------------------
heeyy mensjes weer een nieuw hoofdstuk nog steeds veel inspiratie hahah
JE LEEST
Nieuwe buren? -Mainstreet verhaal
FanficDit boek gaat over Mainstreet en BBrave die geen normale mensen zijn het is een spannend en heftig boek. Dr gebeuren allerlei dingen om hun heen