*Daphne's POV
ik loop terug naar de bank en ik krijg van alle jongens complimenten dat ik het goed deed. ik begon te lachen en liep de vloer weer op de jongens volgen mij en ik ga maar 2 spinnen oefenen ( een 2 spin is de stok gooien dan 2x draaien en dan vangen)
ik doe hem een paar keer en vang hem veep de jongens gaan ook snel die hebben al een 1 Spin te pakken
*Nils's POV*
wat een zware sport zeg denk ik in mezelf ik vind het echt hoe Daphne dit kan volhouden. ik gooi de stok en draai een rondje en ik vang hem Daphne ziet dat en begint te klappen. De les is voorbij zegt de trainster we gaan met zn alle de kleedkamer in. Daphne werd terug geroep.
*Daphne's POV*
Ik liep naar de trainster en vroeg wat er was. Nou ik heb goed nieuws je bent dit jaar geselecteerd als deelnemer in het WK twirl dus gefeliciteer ik gaf haar een knuffel en renden naar de kleedkamer toe en vertelde dat ik meedeed met het WK twirl ze waren allemaal trots op me. We liepen het gebouw uit en fietste naar huis na zo'n avond ben je als normaal mens moe de jongens waren moe en ze gingen op de bank zitten ik keen op de klok en zie dat het nog maar 8 uur was jongens gaan.jullie mee naar de sportschool??
*Rein's POV*
Sportschool nu nog ik ben moe. Nu al ik ben nog lang niet moe zegt daphne ze gaat naar boven en trekt andere kleding aan een sportbroekje met een hempje de jongens staan op en lopen mee naar de sportschool daphne loopt binnen en laat haar pasje zien en zegt dat wij er bij horen. We lopen met zn alle door de poortjes heen als we klaar zijn met omkleden lopeb we een kamer in met allemaal spullen Daphne loopt meteen naar de loopband en zet hem volop aan.
*Daan's POV*
Ik liep achter Daphne aan de sportschool in ze liep regelrecht naar de loopbanden en zet ze aan meteeb volop ik ga ook er opstaan en zet hem op het allerlaagst en denkt wat heeft die meid een conditie zeg wou dat ik dat had.
*Daphne's POV*
Ik ben eindelijk klaar met sprten en begin moe te worden we lopen weer naar de fietsen en kijk naar me mobiel hoe laat het is het is al 11 uur ik zeg het tegen de jongens ze schriken wat is de tijd snel voorbij gegaan. roept owen.
--------------------------------
Heey mensjes weer een nieuw stukje vote en comment dit boek plzz ik ga snel veder schrijven heb nog steeds veel informatie
JE LEEST
Nieuwe buren? -Mainstreet verhaal
Fiksi PenggemarDit boek gaat over Mainstreet en BBrave die geen normale mensen zijn het is een spannend en heftig boek. Dr gebeuren allerlei dingen om hun heen