Kaj's POV
ik geef Daphne een kus op haar lippen. Ze is zo mooi denk ik bij me zelf. Ik ben blij dat ze mijn meisje is. Ik mag die Rein gast niet echt wie maakt het nou uit via een sms'je hij dus zielig. Daphne zit nu in een moeilijke tijd en ik help haar er doorheen zo heb ik het ook gedaan. Ik haal me lippen van Daphne af en ik geef haar een knuffel. ETEN word er geroepen we staan op en lopen naar de eetzaal. Ik zie dat alle meiden raar naar Daphne en mij kijken. Ik pak me bord en zie dat het Stampot is jammie heb ik zin in denk ik in me zelf. Ik zie dat Daphne het ook lekker vind. Als we klaar zijn met eten moeten we naar onze kamer.
Daphne's POV
Iedereen kijkt me raar aan als ik met Kaj de eetzaal in kom. Ik zie dat we stampot eten echt heerlijk vind ik dat. Ik schep op en eet mn eten op. Na het eten moeten we naar boven ik zie kaj morgen ochtend weer ik kan wel met hem appen maar meer nii. Ik loop naar me kamer en kijk rond. en denk UGHH Rein ik haat hem ik had hem in deze tijd nodig hij had het beloofd. Maarja beter eerlijk zeggen dan liegen denk ik in mezelf. Ik pak mn Rein poster en schuer hem helemaal stuk. Ondertussen zijn de tranen over mn wangen aan het glijden. Ik kijk mn kamer rond ik heb er echt een puinhoop van gemaakt. ik zak huilend op de grond. Het is hier helemal niet leuk dan dat iedereen dat zegt. Het is hier een Hel. Waneer ik dat zeg denk ik weer oja ik heb mn mesje nog. Ik loop naar mn badkamer en pak mn mesje. Ik zet hem op mn pols en begin te snijden nu echt diep. Ik wil net een 2de snee maken. Dan vliegt de deur open en daar staat Kaj huilend in de deur opening. Hij loopt teleurgesteld weg. Wat heb ik nu gedaan denk ik in mezelf ik had het nooit mogen doen ik heb iedereen teleurgesteld. Ik loop naar mn kast en zie een doosje paracetamollen liggen ik neem er 10 in heb geen zin om meer te leven dan maar zo. Ik neem ze in. Ik ga rustig op bed liggen . Voordat ik bij me bed ben kan ik al niet lopen. Mn zicht word wazig tot dat het zwart word.
Kaj's POV
Ik loop naar Daphne's kamer Ik hoorde gesnik en dingen die gescheurd werden. Wat heeft die rein met haar gedaan. Ze is heel verdrietig. Als ik de deur open zie ik allemaal posters van die Rein liggen. Ik loop naar de badkamer waar Daphne zit. Als ik de deur open zie ik Daphne met een mes in dr hand. Ik krijg tranen in mn ogen. Daphne draait zich om en ziet mij ze schrikt dat zie ik. ik loop verdrietig dr kamer uit. Ik loop naar mn eigen kamer en zie dat de jongens aan het gamen zijn hun vriendinnentjes zijn naar huis gegaan. Ik ga op mn bed liggen en sla een diepe zucht
JE LEEST
Nieuwe buren? -Mainstreet verhaal
FanfictionDit boek gaat over Mainstreet en BBrave die geen normale mensen zijn het is een spannend en heftig boek. Dr gebeuren allerlei dingen om hun heen