Sabah her sabah olduğu gibi alarmım çaldı.Saat 08.00'ı gösteriyordu.Okul için hazırlandım .Arkadaşlarımı görmek değilde daha çok derslerle ilgilenmeyi ve sonrasında kütüphaneye gideceğim için memnundum.Annem her ne kadar her gün özel kütüphaneye gitmemi istesede ben her zamanki gibi ;
-Hayır anne biliyorsun orası sesli ve herkes istediğini yapabiliyor.
Diyordum.Fakat annem için hiçbir gün farklı degildi.Düşünsenize sosyete arkadaşlarından biri beni o kütüphanede görse ne olurdu ? Annem rezil olurdu değil mi? Tek düşündüğü bu ve tek düşüncesi...
Tabi bunları içimden düşünüyorum.
Aradan 10 dakika geçti ve annem beni yanına çağırdı.Yanına gittiğimde saçlarını yaptırıyordu.
-"Efendim anne "diyerek atıldım.
+Biliyorsun babalarının vefatından sonra Elif'lere söz verdim.Onların yanına gideceğim.Ve geç gelirim.
-Tamam zaten bende geç gelirim.Kütüphane bugün geç kapanıyormuş.
Annem bir iç çekerek ;
+Ahh yine mi o kütüphane ?
-Evet anne bu konuyu tekrar konuşmak istemiyorum.
+Peki,özel araç istermisin ?
- Hayır anne sağol.
Diyerek oradan ayrıldım .Müzik dinleyerek okuluma geldim.
Annem arayıp" baban yeni holding
satın almış ve geç gelir" dedi.
Peki dedim.
Sınıfta hiçkimse önümüzde bir üniversite sınavının olduğunun farkında değildi. Herkes kafasına estiğini yapıyordu .Hiç birini takmadım.Ve sırama oturdum .
Okul bitti .Ve kütüphaneye gitmek için okuldan çıktım . Kütüphaneye vardığımda oldukça kalabalıktı.
Tek kişi olduğum için her zaman yer
bulabiliyordum.Test çözdükten sonra
Romanların olduğu bölüme gittim.
Merhaba bayan diyerek arkamdan birinin yaklaştığını duydum .
-Merhaba lise son öğrencisiyim.Sarah Jio kitaplarının yenileri geldi mi ?
+Evet yeni kitaplar burada diyerek beni sağ tarafta masaların olduğu tarafa yöneltti .Okumadığım bir kitabını aldım ve eve geldim.İstesem bu kitaptan yüzlerce alabilirdim.Ama ben onlar gibi değildim ...
Eve geldim kahvemi ve çikolata mı aldıktan sonra koltuğa oturdum. Kitabımı okumaya başladım .Evde hiç kimse yoktu .Koltukta uyuya kalmıştım.👉Vote ve yorumlar çok önemlidir.👈Diğer bölümler her gün güncellenecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUM #Wattys2017
Mystery / ThrillerYaşadıklarının farkında değil ve UÇURUMUN kenarındaydı... Aslında her şey onun ailesiyle başlamıştı, sevmemeye,onlardan uzaklasmasiyla başladı.Her kes gibi olmak istiyordu. Tek istedigi buydu . Ve bunun için çok emek sarf edecek... Bazen gerekir...