Sabah saat 09.00 'dı.Bugünün güzel
bir gün olmasını diliyordum.Sürekli
her şey üst üste geliyordu.Saçıma bakmak için aynanın karşısına geçtim.Aynaya baktığımda"bu ben miyim ? " dedim.Gözlerimin altı şişik,
saçlarım ise birbirine girmişti.Bir an
için ayna felan çatlar diye düşündüm.
Bugün okul yoktu ama kütüphaneye
gidecektim.Hazırlandım.Annem ve babam evde yoklardı. Aslında yanlarında olmayı o kadar istiyordum ki...
Meraktan annemi çok kez aradım ama telefonu kapalıydı.Sesli mesaj moduna geçtikten sonra ne diyeceğimi bulmak için camdan dışarıya doğru bakıyordum.Tam sesli mesaj bırakacaktım ki arkamda birisinin olduğunu hissettim.Arkama döndüğümde kimse yoktu.Ama bir tıkırtı duyduğuma emindim.
Evde yalnız olduğum için acayip bir şekilde irkildim ve çantamı alıp,evden direk çıktım.Acayip korkmuştum.Annem telefonunu açmadığı için direk babamı aradım.
Babam telefonu açtı;
-Evet Melis?
+Baba evimizde birisi var .Ve korkuyorum.Bir şeyler yap lütfen...
Dedim.
- Şakanın sırası değil Melis.Şu an toplantıdayım.Daha sonra seni ararım.
Hadi annemi geçiyorum da babamın umursamaması biraz garip.Bende son çareyi polisi aramakla buldum.
-Buyrun 155.
-Merhaba ben bir ihbarda bulunacaktım.Evimde birisi var ve ailem yurt dışında.Evde benden başka kimse yoktu.
-Adınız nedir bayan ?
-Melis.Melis Aydın.
( Evin adresini verdim.)
-Biz sizi en kısa zamanda arayacağız .Olay yerine gelirsiniz .
-Tamam diyerek
Telefonu kapattım.Ve o evde kalamayacağım için kendime yeni bir ev satın almaya karar verdim.Evim 2+1 'di. Eşya siparişleri verdim .Ve yürümeye devam ettim .İlk defa babamın parasını isteyerek kullandım.İhtiyacım olmasaydı,kullanmazdım.Ama zaten bu benim banka kartım ve babamın haberi olmayacaktı.
Telefonum çaldı.Ve arayan 155'di.
-Evet .Bir haber mı var ? Polis bey ?
-Sanırım var .Eve gelirseniz bize yardımcı olmuş olursunuz.
-Tamam hemen geliyorum .
Eve geldim .Kapısı açıktı.Ve kimin girdiğini gerçekten çok merak etmiştim.Merdivenlerden hızlıca yukarı çıktım.Ve odama girdim.Odam çok dağılmıştı.Değerli eşyalarıma baktım.Fakat hepsi yerindeydi.Ne altın kolyelerim gitmişti ne de takılarım.Eşyalarımı topladım ve yerde bir saat olduğunu fark ettim.Ama polislere belli etmemek için hemen cebime soktum.Ama bir detay dikkatimi çekti.Saatte" Sayhan "
yazıyordu.
👉Arkadaşlar okuduğunuz için teşekkürler .Okuyan arkadaşlar ; yorum ve votelarınız çok önemlidir.Vermeyi unutmayın ...👈
😻😻Devamı gelicek 💎💎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUM #Wattys2017
Mystery / ThrillerYaşadıklarının farkında değil ve UÇURUMUN kenarındaydı... Aslında her şey onun ailesiyle başlamıştı, sevmemeye,onlardan uzaklasmasiyla başladı.Her kes gibi olmak istiyordu. Tek istedigi buydu . Ve bunun için çok emek sarf edecek... Bazen gerekir...