2. Bölüm

338 50 40
                                    

Oha çocuk bizim sınıftan yok artık çocuk çok iyi abi ya yakışıklı mı yakışıklı maviş maviş gözleri sanki lens gibi sapsarı saçları Allah özene bözene yaratmış ya yerim.

" Evet orası bizim sınıf "

" Öylemi çok iyi hem arkadaş oluruz "

Ne arkadaşı amk ben seninle sevgili hayalleri bile kurmaya başladım ne diyon sen ??

" Tabi bende sınıftan Ayça dan başka kimseyi tanımıyorum bu arada adım Yasemin "

" Memnun oldum benimkisi Kaan "

Çocuk gibi ismide güzel abi yaa

" Neyse bizim kantine inmemiz lazım sağdan 4.sınıf "

"  Teşekkür ederim "

" Önemli değil "

Ayça la aşağı inerken.

" Yasemin bişi sorcam ama kızmak yok "

" Sor neden kızıyım ki ? "

" Sen Kaan dan hoşlandın mı yoksa ? "

" Bilmem olabilir ama benim şuan tek düşündüğüm şey yemek çok açımm "

" Tamam sabret yicen yemeğini sanki 3 gündür aç gibisin "

" Öyle mi yaa "

" Evettt "

Neyse zil çalmadan kantinde yaptik kahvaltılarımızı ve sınıfa çıktık.İçeri girdiğim an Kaan kendine bir yer bulmuş yanında bir sürü kızla konuşuyordu.O anda göz göze geldik.Ben hemen sırama oturdum hemen arkamdan Kaan

" Yasemin bi gelir misin ? "

Ne var mk ne var bi rahat bırakmıyonuz sen gelsene yanıma uşağınmıyım seninnn  

" Tamam geliyorum "

" Bak seni yeni arkadaşlarımla tanıtırcam Burcu , Simge , Merve ve Melek "

" Memnun oldum "

der demez hemen kızlar Kaan 'a neden tanıştırdın ki o kızla bizi biz istesek kendimiz tanışırdık dediler.

Kaan'da ne bileyim arkadaş olursunuz belki falan dedi.Off bunların hepsini duymak zorundamıyım derken hoca içeri girdi.

" Eveet çocuklar ben Dil Anlatım öğretmeniniz Mustafa Dikmen ilk dersinize ben giriyorum galiba "

" Ayçaa bu geçen ders bize gürültü yaptığımız için bize bağıran hoca değilmi ? "

" Bakayımm vallaha o "

" Tabi o kızım kıl oldum şimdi ben bu hocaya "

" Yok be baksana ne kadar yakışıklı ve kaslı buna kıl olunur mu kızım aptalmısın senn ?? "

Oha resmen Ayça nın ağzının suyu akıyordu.Yok be o kadar da yakışıklı değil kimi kandırıyorum ki adam playboy mübarek.

Sınıfa baktığımda nerdeyse bütün kızların ağzının suyu akıyordu ıyyk oha şuradaki kızın gerçekten ağzından bi sıvı akıyoo ıyyy ögog öğögg ictigi cay akiyo nolcak bu kadar yakisikli hoca olursa tabi milletin ağzının suyu akar abi.

Okulun ilk günü olduğu için neyse ki ders işlemiyorduk.Hoca hepimizi tanımak için sırayla kalkıp kendimizi tanıtıyorduk off böyle şeyleri de hiç semem konuşurken herkes bana bakıyor çok heyecanlanıyorum amk.

Sıra bana gelmişti bir an dilim tutuldu sanki neden acabaa neyse 1 dakika falann geçtikten sonra kekeleye kekeleye kendimi tanıttım ve ohh diye sırama oturdum hoca duymuş olmalıydı çünkü bana bakıyordu.O an sınıfa baktım herkes bana bakıyordu kıpkırmızı olmuştum.

Sıra Kaan'a geldi kendini tanıtıyordu.Adım Kaan , İzmirliyim buraya yeni taşındık tek çocuğum babam bi şirkette çalışıyor falan filan diye kendini tanıtıyordu bende dikkatlice onu dinliyordum.Tenefüs zili çaldı canım çok çikolata çekmişti kantine gidiyordum ki biri kolumu tuttu arkama baktığımda Kaan .

''Nereye gidiyorsun Yasemin '' 

'' Kantine gidiyorum noldu ? ''

'' Yok birşey beraber gidelim '' dedi.

OhaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin