8.Bölüm

102 10 1
                                    

Kaan o sırada bana bakmasıyla kamyonun fren yapması bir oldu.

Koştura koştura Kaan ' ın yanına gittim ve boğuk sesimle ona sım sıkı sarıldım.

" Yasemin hayatımı kurtardın " şaşkın gözlerle banaa bakıyordu ve teninin rengi atmıştı.

" Çok korktum Allah korusun " gözlerimden yaşlar yanaklarıma doğru iniyordu ve kalbim sıkısmaya baslamıstı.

" Ağlama bak iyiyim birsey olmadı " diyerek bana gülümsedi ve gözümdeki yaşları sildi.

Ona baktığım sırada yanagımdan öptü ve bana sunları soyledi " Seni Seviyorum "

Evet evet dogru duydumn Seni Seviyorum dedi.

Ona sıkıca sarıldım ve kokusunu icime çektim " Bende seni seviyorum " dedim ve ona gülümsedim.

O sırada etrafa baktım ve annemi gördüm.

Bana telaşlı telaşlı bakıyordu.

Yüzünde biraz şaşkınlık birazda korku vardı.Sanırım banada birşey olcak sandı.

Kaan o sirada koluma girdi ve annemin yanina dogru yürümeye başladık.

İçimde nedenini bilmediğim bir korku vardı.

Annemin yanına gidince ona Kaan ' ı bırakıp ona sımsıkı sarıldım ve yine gözlerim dolmaya başlıyordu.

Ama ben ağlamıcaktım ben güclü bir kızım nedenini bilmiyordum ama Kaan ' a birşey olcak diye çok korktum ve onu durdurmalıydım ona birşey olsaydı bende yaşayamazdım.

Galiba Kaan ' ı seviyorum evet evet doğru söyledim onu çok seviyorum ama daha erken.

Oda beni seviyor ama onunla çıkamam.Onunla çıkmayı çok istiyorum ama bilmiyorum işte.

Ben bunları düşünürken eve vardık.

Annem içeri girdiği gibi Kaan ' ın gözlerinin içine bakarak.

" Gerçektende beni seviyor musun ? " diye sordum.

Ben bir salağım evet kabulleniyorum ben salağım.

Kaan biraz düşündükten sonra gözlerimin içine bakarak.

" Bak Yasemin biliyorum tanışalı daha çok az bir süre oldu ama ben nedenini bilmedigim bir şekilde seni kendime cok yakın hissediyorum. "

" Aynı his bendede var " ancak bu kadarını diyebildim.

" Ve asıl sorduğun sorunun cevabı ise... "

Biliyorum beni sevmiyor ben platonik aşığım ona neden sevmiyor beni kendine yakın hissediyormuş .

Bak bak söze bak seni sevmiyorum diyemiyor ancak onu diyor oda kalbim kırılmasın diyedir zaten.

" Dur sen kendini sıkma ben söyliyeyim biliyorum beni sevmiyorsun ama ben seni seviyorum eve dogru duydun seni gercektende cok seviyorum.Sen beni sevmesende seni seviyorum işte "

" Ohaa saçmalamaaa sorunun asıl cdvabı SENİ SEVİYORUMM dicektimm hemen yanlıs anladin ama yanlıs anlaman iyi oldu beni sevdigini söyledin hala inanamıyorum sen beni seviyor musun ? "

" Evet iste doğru duydun seni seviyorum "

" Gel buraya " diyerek bana sarıldı ve kokumu içine çekti bu çocuk gerçektende beni seviyor.

Bana defalarca seni seviyorum , seni seviyorum , seni seviyorumm diyerek kulağıma mırıldandı sesi aynı ninni gibiydi hem hoş hemde uyku getirici guzel bir ninni.

Uzunnnn bir aradan sonraa hikayeyi yazabildimm hjsjckdjvjd neyse yb yazmamı istiyen bana msj atanlara gelsin bu hikaye alın sizin olsun :D Vote ve yorum atmayı unutmadan geçmeyinnn :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 25, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

OhaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin