2.rész - Egy átlagos nap 7 fiúval

87 13 4
                                    

Maya POV
Reggel álmosan keltem, hisz hajnali 3-ig fent voltunk. Kivettem a szekrényből a ruhámat amiben futni szoktam, majd elmentem letusolni. Megcsináltam a hajamat, majd lementem a konyhába szólni a többieknek, hogy hova megyek.
-Elmentem futni. Sietek vissza. - nyomtam egy puszit bátyjám arcára
-Hohohó - fogta meg a karomat. - Egyedül nem mehetsz!
-Ajjh ne már. Te tuti nem fogsz jönni nekem viszont ez már mindennapos programom.
-Majd én elmegyek veled. - állt fel az asztaltól Jimin - Sietek - mondta, majd felszaladt az emeletre.
-Legalább lesz aki vigyázzon rád. Így már elengedlek.
Valaszként csak megforgattam a szememet.
5 perc múlva visszatért hozzánk a hiányzó tag. Rózsaszín haja enyhén szemébe lógott. Egy egyszerű trikó volt rajta, amiben tökéletesen látszódott izmos felsőteste és egy térdig érő nadrág volt rajta.
-Mehetünk? - kérdezte
-Részemről igen. Ha Nam áldását adja, akkor meg indulhatunk is. - néztem az említettre
-Csak futni!!! Semmi mást!!!
-Rendben. - válaszoltuk kórusba, mire kuncogni kezdtünk
Kisétáltunk az ajtón, előrre engedve engem.
Milyen udvarias. Le a kalappal.
Elkezdtünk kocogni. Nagyjából ugyanolyan tempóban futottunk, így nem hagytuk le egymást. Elfutottunk a legközelebbi parkig meg vissza.  Nem fáradtam el annyira, de azért jó volt.
-Megjöttünk - mondtam amint beléptem az ajtón.
-Hali - szólalt meg Jimin is.
-Sziasztok. Milyen volt? - kérdezték a többiek
-Jó.
-Remek. Gyertek enni.
-Mindjárt, csak előbb lezuhanyzom. - jelentettem ki, majd valaszukat meg se várva siettem fel.
Elrohantam a fürdőbe, felvettem egy sima egyszerű türkízkék pólót, meg egy fekete szakadt farmert. Hajamat laza kontyba fogtam. 10 perc alatt el is készültem.
Lerohantam a többiekhez.
-Wow. Gyors vagy. - jegyezte meg J-Hope
-Köszi.
-Mondd, ez nem túl kihívó?? - kérdezte tesóm
-Ajjh már! Nem lehet igaz, hogy zavar a gatyám.
-Nem zavar, csak abba belegondoltál, hogy 7 fiúval laksz?? Ugye, hogy nem!
-Márpedig én át nem veszem. Am is megtiltod, hogy bárkivel is összejöjjek. Ezáltal meg oly mindegy. - tudtam le a témát
Beültem Yoongi és a tesóm közé, majd nekiláttunk az ételnek.
Vállaltam hogy elmosogatok, hisz úgy sincs semmi dolgom.
Később rávettem Swaget, hogy kosarazzunk.
-Nagyon jó vagy - mondtam miután már fél órája játszottunk.
-Köszi, de te is ügyi vagy - mondta méz édes hangon.
Pír szökött az arcomra. Szerencsémre nem vette észre, így nyugottan folytattuk.
3 óra múlva kimondtam a kulcs szót.
-Elfáradtam.
-Én is. - olyan gyönyörűen nézett ki a leizzadt fekete-kék hajával.
-Akkor szerintem menjünk be. - javasoltam
-Jó ötlet.
Bementünk a házba. V, JungKook és Jimin videójátékoztak, J-Hope a szobájában volt, Jin meg a tesóm meg felszívódtak. Bár nem igazán zavart. Elvagyok én nélküle.
-Felmegyek dalszöveget írni, ha nem baj. - mondta Suga
-Nem menj csak. Majd elfoglalom magamat. - válaszoltam
-Biztos??
-Igen.
-Ha gondolod jöhetsz velem. - ajánlotta fel
-Nem akarok a nyadba lógni állandóan.
-Nem zavarsz. Amúgy is jól jön egy ihletadó. Gyere. - megragadta a kezemet és húzni kezdett, egy számomra ismeretlen helyre.
-Hova megyünk??
-A stúdióba. Van ott egy zongora is.
-Úúú. Imádok zongorázni, bár nem tudok annyira. Viszont hallgatni....ahhwww. Szavakba se tudom önteni.
-Az a jó, hogy a hangszer beszél helyettünk. Még ha mi nem is tudunk, ő igen. - mondta miközben még mindig mentünk, de már nem fogta a csuklómat, ám az érzés megmaradt. Egy bizonyos érzés még megvolt a gyomromban. Mintha pillangók akarnának kitörni onnan.
Hamar megérkeztünk a terembe. Szép nagy, fekete a zongora. Mellette volt még egy helyiség. Ott gondolom a keverők vannak, meg egy másik szoba, ahol meg egy mikrofon. Úgy hallottam valahol van egy edzőterem is. Majd valamikor ellátogatok oda is.
Leültünk a székekre, majd megszólaltatta a hangszert, és játszani kezdett rajta.
-Ahh....mindenben ilyen jó vagy??? Mármint....profi kosaras, tudsz zongorázni és nagyon jó repper is vagy. Tegnap utánatok kereste. Nagyon híresek vagytok. Nem tudom, hogy lehet az, hogy eddig nem ismertelek titeket.
-A bátyjád gondoskodott róla.
Délután 5 órakor kezdtem el éhes lenni, amit nem csodálok, hisz utoljára 10-kor ettem.
-Csak én vagyok éhes?? - kérdeztem
-Nem. De érthető, mert nem ebédeltünk. Azt furcsállom, hogy a többiek nem kerestek minket. Gyere, menjünk vissza. Biztos, hogy agyon aggódta már magát Rap Mon. Jiminnek meg persze támadtak a perverz gondolatai, amivel csak idegesítette őt, mert nyilvánvaló, hogy meg kell osztania mindenkivel.
Visszatértünk a többiekhez.
-Hol voltatok??? Mit csináltatok??? Agyon aggódtam magamat!!! - támadt meg minket NamJoon
-Lent voltunk a stúdióban. Nyugodj le!!! Zongorázni voltunk, meg beszélgettünk. Semmi más nem történt. - válaszolta Yoongi
-Még beszédem lesz veletek hármasban. Most így, hogy mindenki itt van így nem fogom tovább húzni, de nagyot csalódtam. Többet vártam tőled - fordult felém. - Azt mondtad este, hogy  mindig szólsz, majd hogy hol vagy. Fél nap telt el!!! - kezdett volna el ordítani velem - Így bízzak meg benned, és védjelek meg. Nem tudlak, ha nem szólsz, hogy hol vagy.
-Nyugodj már le. Semmi nem történt, és ezt előttem már elmondták egyszer. Örülnék ha észre vennéd, hogy már nem 13 éves vagyok. Év végén betöltöm a 18-at.
Egy kis ideig csend telepedett ránk.
-Sajnálom. Hiszek nektek. - mondta lehajtott fejjel
-Semmi baj - mondtam, majd megöleleltem. Jól esett a közel léte. Elhiszem, hogy aggódott értem.
-Szerintem együnk Maya - szólalt meg félénken Swag.
-Jó ötlet.
A nap többi része unalmasan telt. Videójátékoztam a fiúkkal, vacsoráztunk, ilyenek. Este 10 fele elmentünk zuhanyozni. Miután végzett mindenki, valaki kopogott az ajtómon.
-Gyere - mondtam miközben leraktam a telefonomat az éjjeliszekrényemre.
Suga lépett be a szobámba nagy meglepetésemre.
-Azt hittem Nam az. - jegyeztem meg
-Csak én vagyok.  Bocsánatot szeretnék kérni amiért bajba kevertelek.
-Semmi baj. Semmi rosszat nem csináltál, csak mindent túl reagál.
-Érthető. Ha az én húgom lennél, én is legalább nennyire aggódnék, főleg egy ilyen tragédia után.
-Ez igaz.
-Na jó én megyek aludni. Gondolom te is fáradt vagy.
-Igen.
-Akkor jó éjt.
-Neked is - majd becsukta az ajtót.
Az álom hamar elnyomott engem.

Na hát itt volnék egy új storyval. Remélem tetszik. Ha így van voteal vagy/és kommentel jelezzétek nekem. Egyenlőre 5 vote után hozom a kövit.
Hamarosan találkozunk. Addig is legyetek rosszak. Sziasztok.  😘😘

Vigyázat! Love ForeverWhere stories live. Discover now