5.rész-Mit teszek??

76 13 8
                                    

Maya POV

Reggel a nap már javában fent volt, amikor felébredtem. Persze a nap nem volt egyedül. A sötét felhők is vele voltak.

Remek. Esni fog. Hurrá. - mondtam magamba cseppet se boldogan

Elmentem lezuhanyozni, majd felöltöztem. Mikor visszatértem a szobámba, csak akkor tűnt fel, hogy nagyon nagy a csönd. Lementem a konyhába. Az asztalon volt egy üzenet.

Maya!
Elmentünk próbára. Ha gondolod benézhetsz hozzánk. Este 6 fele jövünk.
Monnie
A hűtőben van neked reggeli.
Jin

Elmosolyodtam. Legalább megvolt a programom.

Megettem az ételt, elmosogattam, majd felmentem készülődni. Gyorsan megcsináltam a sminkemet, felvettem a cipőmet és már indultam is. Hívtam egy taxit, ami nagyjából 20 perc alatt oda is szállított az épülethez.

Bent a recepción megmondták, hogy hol találom a fiúkat, majd feléjük vettem az irányt.

Hangosan szólt a teremben a zene. Szerencsére nyitva volt az ajtó, így ott megálltam, és figyeltem őket. Egy óvatlan pillanatban bátyám észrevett. Leállították a számot.

-Örülök, hogy benéztél - üdvözölt testvérem, mikor odajött hozzám, és megölelt.

-Nem hagytam volna ki - küldtem felé egy mosolyt.

-Ennek örülök. Gyere beljebb - fogta meg a kezem, és kezdett el húzni.

-Gyakoroljatok csak. Én majd nézlek titeket.

-Ha van kedved átmehetsz a szomszédba. De csak ha nem akarsz előttünk táncolni - jelent meg egy kaján mosoly Yoongin.

-Khmm....Suga hyung, mit csinálsz?? Ő a húgom!!

-Jólvanna.

-Hááát nem akarlak zavarni benneteket, így szerintem átmegyek.

-Rendben. Érezd jól magad!!

-Úgy lesz.

Átmentem a másik terembe. Nagyjából ugyanakkora volt a kettő. Csatlakoztattam a hangfalhoz a telefonom, majd elindítottam egy számot, és elkezdtem rá a koreot megcsinálni.

Nem tudom ezt mennyi ideig csináltam, de teljesen kikapcsoltam. Teljesen belemerültem. Semmivel nem foglalkoztam. Nem táncolok valami jól, de ez most nem érdekelt.

Amikor az egyik számnak vége lett, hangos tapsra lettem figyelmes az ajtó irányából.

-Ti mit kerestek itt?? - kérdeztem amint megláttam kik azok

-Baromi jól nyomod - mondta Suga a kérdésemet figyelmen kívül hagyva

-Dehogyis.

-De igen is. Egyszer kihívlak egy tánc párbajra - kacsintott rám Jimin

-Ezt inkább RapMonnak kéne - kuncogott Hobie.

Ezen mindenki röhögni kezdett az említettet kivéve.

-Naaaa elég lesz - szólt dühösen a bátyám, majd belőle is kitört.

-Hát én elfogadom a kihívást - szólaltam meg, amint tudtam. - Viszont tényleg mit kerestek itt??

-Végeztünk és kíváncsiak voltunk, hogy mit csinálsz, de nem akartunk zavarni - mondta el egy szuszra V.

-Értem. Akkor mehetünk - kaptam fel a cuccomat.

Vigyázat! Love ForeverOnde histórias criam vida. Descubra agora