Yoongi POV
Valentin nap van, nekem meg nincs barátnőm. Ez szívás.
Korán felkeltem, hogy kitaláljak valamit, de semmi ötletem nem volt, és ez aggasztott.
-Áhhá. Meg van!
Felöltöztem, majd elmentem egy közeli virágárushoz. Vettem egy szál vörös rózsát, majd siettem haza. Szerencsémre mindenki aludt még. Beosontam Maya szobájába, leraktam az éjjeliszekrényére a növényt, majd vissza mentem az ágyamba pihenni egy kicsit, hisz még csak reggel 7 óra volt.
Király van még egy órám aludni. - örültem meg, amikor megláttam az időt
Visszaöltöztem, majd nem esett nehezemre, hogy ismét aludjak egy jót.Maya POV
Amikor felébredtem, egy rózsa volt az éjjeliszekrényemen. Nem tudtam, hogy ki volt, ami egy kicsit bosszantott, de örültem is neki.
Megszagoltam a virágot, majd mosollyal az arcomon mentem elvégezni a megszokott reggeli teendőimet.
Miután végeztem velük, leszaladtam a konyhába, hátha ott van már Jimin felöltözve. Szerencsém volt. Ismét elmentünk futni. Megint megtettük a megszokott távot. Ez már hagyománnyá vált. Hamar visszaértünk. Gyorsan lezuhanyoztunk, majd lementünk reggelizni. Minden a helyén volt. Ám még is fura volt valami. Pontosabban valaki. Nem más, mint Suga.
Nem tudom mi van vele. Olyan kedves, és állandóan a közelemben van.
Végig gondolkoztam. Nem tudtam rájönni, mi lehet az oka. Kicsit dühített, de bele kellett törődnöm egyenlőre, de nem adhattam fel.
Majd kiderül valahogy. Kár, hogy a szerelem tuti kizárva.
Legbelül összetörtem. Ezt persze nem mutathattam ki.
El akartam vállalni a mosogatást, de Jin nem engedte, így felbattyogtam a szobámba. Nem tudtam mit kezdeni magammal. Elfeküdtem puha ágyamon. Egy jó darabig a plafont bámultam, majd lecsukódtak szemeim. Már majdnem elaludtam, amikor valaki berontott.
Szemeimet csukva tartottam.
Lépteket hallottam közeledni, majd besüllyedt az ágyam két oldalamon és ezzel egyidőben, valaki rámfeküdt. Lehelletét ajkaimon éreztem.
Nem tudom mi ütött az illetőbe. Ajkait enyéimre helyezte. Szenvedélyesen csókolt.
Hirtelen kinyitottam szemeimet. Bár ne tettem volna. Ezt az egészet álmodtam. Egyedül voltam a helyiségben. Elszomorodtam, mivel ez csak egy álom volt. Tudtam, hogy Suga soha nem lehet az enyém a valóságban, ezért az álmomban őrzöm.
*1 óra múlva*
Épp a nappaliba tartottam, amikor kitaláltam, hogy menjünk már el moziba, hisz ha már úgy is mindenki mászkál a lakásban, és el se mondják nekem, hogy mi történik, akkor legalább tereljük el a figyelmemet róla.
Szerencsémre mindenki ott volt.
-Fiúk, elmegyünk moziba ha már úgyse tudok mit kezdeni magammal???
-Hááát őőő....én nem nagyon szeretem a romantikus filmeket - védekezett Suga.
-Ne mááár!!!! Komolyan unatkoznom kell egész nap?? - játszottam sértődöttséget
-Ennyit megtehetnél érte - állt mellém J-Hope.
-Ajjh....legyen - adta be a derekát.
-Kösziiii - rohantam oda hozzá, és ültem bele az ölébe egy puszit adva neki.
Bevallom őszintén: nem gondolkoztam. Csak örültem.
-Khmm....én is itt vagyok, és hááát MI A FENÉT CSINÁLTOK???? - akadt ki bátyjám
-Huppsz - mondtam ki, amit nem kellett volna.
-Csak, mert Valentin nap van elnéző leszek. Viszont most leszállás. 1.nem vagytok együtt, 2.nem is engedném!!!
-Jólvanna. Értjük - tettem fel védekezően a kezeimet.
-Na jó, akkor ebéd után megyünk. - terelte el a témát Jin, amiért hálás voltam
-Szupi. - tudtam le a beszélgetést
Visszamentem a szobámba. Mármint mentem volna, de Jimim utánam szólt.
-Maya.
-Igen?
-Nincs kedved lejönni a táncterembe?? Senki nem akar. Te vagy az utolsó reményem.
-De. Szívesen megyek. Csak előbb átöltözök.
-Oké. Én is.
-Nincs semmi olyasmi ami az előbb volt!!! - jelentette ki NamJoon.
-Felfogtuk - válaszoltam.
Felrohantunk az emeletre. Felkaptam egy rózsaszín rövidnadrágot meg egy fekete pántos trikót, mellé az edzőcipőmet, és már kész is voltam.
Nagyjából egyidőben lettünk kész Chimmel, mivel egyszerre léptünk ki az ajtókon.
Lent egészen ebédig voltunk. Jól elszórakoztunk. Végig táncoltunk, és hülyéskedtünk. A tánc felszbadít engem mimdig, és ez most is így volt. Elfelejtettem, hogy hol vagyok, és csak a zenének éltem, és mozogtam. Nem érdekelt semmi. Ám, mint mindennek, ennek is vége lett. Lerohant értünk V azzal a kijelentéssel, hogy kész a kaja. Felballagtunk zuhanyozni, majd mentünk enni. Hamar megettük az ételt. Nagy nehezen sikerült rávennem Jin, hogy hagy mosogathassak el, amíg ők elkészülnek, hisz nekem csak egy gyors minket kell feldobnom. Ez így is lett. Elindultunk a moziba. KimSeok vezetett. Az anyósülésen bátyjám ült. Hátul Suga és Jimin között ültem. Leghátul meg V és JungKook volt. Hamar odaértünk. Kiválasztottuk a megnézendő filmet. Bent a következő sorrendben foglaltunk helyet:Jin, Nam, Én, Yoongi, J-Hope, Jimin, V és végül Kook. Néha megfogták a combomat, amikor egy-egy csók elcsattant. Halkan felnevettem minden egyes alkalommal. Nem néztek jó szemmel egymásra, amikor meglátták egymás kezét.
Én már nem értem őket.
Miután vége lett hazamentünk.
-Mayaaaa. - tört be testvérem a szobámba - Vettem neked egy ruhát. Vedd fel légyszi.
-Miért?? - csak ennyit tudtam kinyögni
-Az meglepetés. Na igyekezz!! Hopp, hoppy hopp - kezdett tapsikolni.
-Oké, oké. Sietek. Viszont, akkor kifelé - kezdtem el kifelé tolni.
-1 óra múlva lent várlak.
Te jó ég!!! 1 óra az nagyon kevés idő.
Gyorsan elrohantam zuhanyozni, majd vissza a szobámba, és felkaptam ruhámat. Kisminkeltem még magamat. Felvettem egy hozzáillő magassarkút, meg keresetem egy táskát is, amibe beledobáltam a cuccomat.
Tartottam az időt, és pontosan 1 óra múlva lesétáltam az emeletről. Mindenki felémfordult, amint meghallották a kopogásomat. Szinte hallottam az állak koppanását a padlón. Testvérem öltönyben állt velem szemben, ami nagyon jól állt neki.
-Gyönyörűen nézel ki - mondta Nam.
-Köszönöm.
-Mehetünk??
-Igen.
-Akkor hát sziasztok. - köszöntünk el tőlük
-Sziasztok. Jó szórakozást.
Beültünk a kocsijába, és egyenesen egy étteremig. Leállította a motort, majd kiszállt a kocsiból. Átsétált az én oldalamra, és kisegített a járműből.
Bementünk a helyiségbe, majd egy asztalhoz kísértek ahol egy gyönyörű csokor vörös rózsa volt.
-Úristen!! Ezt nem hiszem el.
-Tetszik?
-Nagyon!
Rendeltünk ennivalót, meg egy üveg pezsgőt. Aránylag hamar kihozták az ételt. Sokáig ott voltunk. Beszélgettünk főleg. Jól éreztük magunkat. Késő este mentünk csak haza. Néhányan még ébren voltak. Elmentünk zuhanyozni. Amikor végeztünk még benézett hozzám.
-Remélem jól érezted magad.
-Nagyon is. Köszönöm. Soha nem felejtem el.
-Örülök. Jó éjt. - nyomott egy puszit fejem tetejére
-Neked is.
Nagyon szép este volt, és hálás vagyok, hogy ilyen széppé tette. Remélem ő is élvezte.
Amint kiment az álom hamar elnyomott engem.Remélem tetszett. Nagyon siettem vele, hogy még ma kirakhassam, hamár Valentin nap van. Ez lenne nekem az ajándékom számotokra. Ha tetszett vote-al vagy/és kommentel jelezzétek nekem. Hamarosan találkozunk. Addig is legyetek rosszak. Boldog Valentin napot.
Sziasztok. 😍😍😘😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Vigyázat! Love Forever
Fiksi PenggemarMaya, Rap Monster húgát sok baj éri az utóbbi időben. Ám egy idő után elindul felfele az élete.