YENİ BİR AİLE 3.KISIM
Sade bir nikah töreninden sonra evlenip Orhan beyin üç katlı bahçeli köşküne taşındılar. Orhan beyin tek çocuğu olan Meryem 'le Eda ve Seda hemen kaynaşmışlardı. Kızlar üçü bir odaya yerleşmişler, hallerinden oldukça memnundular. Eren dışında herkes mutluydu. Orhan beyin babasının yerine geçmesi bir türlü hazmedemiyordu
Kızların gittikleri okuldan kayıtlarını alıp Meryem 'in
gittiği koleje kayıt yaptırdılar. Bu durum kızların yüzünü güldürmüştü .
Orhan bey Eren ' i karşısına alıp onun okula geri
dönmesi gerektiğini söyleyince hiç ummadığı bir tepkiyle karşılaştı.
- Orhan bey iyi niyetinize teşekkür ederim ama lütfen bana karışmayınız !. Kendi kararlarımı verecek yaştayım.
- Ama geleceğin , istikbalin için okumalısın.
- Artık okul hayatı benim için bitti. Orhan bey! Geleceğimi çalışarak kurtaracağım.
- Zor olanı tercih ediyorsun ama sen bilirsin. Fikrini değiştirirsen sana yardımcı olmaya hazırım.
- Teşekkür ederim ama bana karışmazsanız çok memnun olurum izninizle.
Orhan bey onun arkasından üzüntüyle baktı. Onu anlıyordu, ama şimdilik onun için elinden bir şey gelmiyordu.
Asiye hanım oğlunun Orhan beye olan tavrına üzülüyordu ama düzeleceğini ümit ediyordu.
Eren ise çalışarak geleceğini nasıl kurtaracağınıda kendiside bilmiyordu. Henüz arzuladığı şekilde bir işte bulamamıştı. Yeni arayışlar içine girmiş ama kendisine teklif edilen işlerde, ücretleride onu hayal kırıklığına uğratmıştı. Morali iyiden bozulmuş karamsarlığa kapılmıştı.
Asiye hanım oğlunun bu durumuna çok üzülüyordu. Akşam yatmak üzereyken onun odasına girdi.
- Eren sana iyi bir haberim var.
- Sonra söylersin anne uykum var .
- Sen bilirsin çalışmak için iyi bir iş aradığını sanıyordum, ilgilenmiyorsan kartı geri vereyim bari.
- Ne kartı ne işi anne ?
- Yeni tanıştığımız bir komşumuzun eşinin çalıştığı tekstil fabrikasına yetiştirilmek için genç elemanlar alınacakmış belki ilgilenirsin diye düşünmüştüm hadi iyi uykular yavrum !
- Sahimi anne !? versene şu kartı bakayım.
Elindeki kartı uzattı. Oğlunun yüzündeki umutlu ifadeyi görünce gülümsedi.
- Anne beni sabah erken kaldır, gidip bir bakayım inşallah beni kabül ederler.
Uzun süre beklemeden kendisini çatık kaşlı , bembeyaz saçlı Sami ustanın karşısında buldu. Kendisine usulen bir kaç soru sordu . Heycan içinde soruları yanıtladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ SOKAKTA SEVDA ÜÇKENİ
Mystery / ThrillerBir gönülde iki sevda olmaz derler, fakat kader ağlarını öyle bir örerki bazen gönül işleri çıkmaza girer. Hikayemiz çocuk yaşta babasını kaybeden Eren'in annesinin yeniden evlenmek zorunda kalması ile hayatı öyle bir değişirki. Üvey babası O...