Když jsem se vzbudila,udělala jsem moje každodenní moto. Po včerejšku nemám na nic náladu! Vždyť jsem holkám nic špatného neudělala! - Furt jsem přemýšlela co se stalo.
"Už by jsi měla vyrazit,aby si to stihla!". Ozývala se z kuchyně mamka.
Já jen otraveně zamumlala,a vzala si tašku. Zavázala si moje černé šněrovací boty, a tiše odešla.
Nastoupila jsem do autobusu,a na uši si dala sluchátka.
Celou cestu jsem poslouchala hudbu,a zamyšleně čuměla z okna.
Přibližovala jsem se ke skříňce, když v tom kemě přišla Molly.
Ďábelsky se na mě podívala a pousmála se.
Najednou m přitiskla ke skříňce,a rukou mě začala škrtit.
Lapala jsem po dechu, před očima se mi vše rozmazávalo.
Ozvalo se - já ji zabiju tu KRÁVU! Po chvilku jsem se rozkoukala, a zjistila že tam stojí Sophie.
"Holky co se děje? Vždyť já nic špatného neudělala! Jsme kamarádky!" - Vystrašeně jsem promluvila.
"Že si nic špatného neudělala?! Špatně je že si se NARODILA! A kamarádit se s tebou? Nikdy!" Křičela na mě Sophie. Holky odešly, a já se svalila na zem. Slzy mi stékaly po tváři,zachvíly z toho skoro byl vodopád.
Ruce se mi klepaly, úsměv mi z obličeje zmizel...
JÁ DO TÉ TŘÍDY PROSTĚ NEPŮJDU! Histericky jsem nadávala.
S velkým proudem slz jsem běžela ze školy. Nastoupila jsem do busu a odjela. Rozklepaná jsem si lehla na postel, co se sakra stalo? Já myslela že holky jsou kamarádky... Proč mě šikanují?! Pokládala jsem si několik otázek ale nedokázala na ně odpovědět. Já do té školy tak nechci... Na polštáři byla stopa mých slz, brek se nedal zastavit. Udělala jsem si kakao, a pustila si seriál, abych se trochu uklidnila. O kolo jedné hodiny přišla mamka domů. "Ahoj, co tady děláš? Nemáš být ve škole?" Udiveně se na mě podívala.
"Mh skončili jsme dřív. Musela jsem prostě lhát,vím že je to špatně ale jinak to nešlo! Nechtěla jsem jít ven,nechtěla jsem pít ani jíst. Prostě se mi NECHTĚLO NIC!Tak a je tu další kapitola! Poslední kapitolu jsem psala v prosinci. Omlouvám se že jsem dlouho s příběhem nepokračovala. Neměla jsem náladu a nápady. Co si myslíte že se stane v další kapitole? Vaše názory? Vše napište do komentáře :).
Btw. Omlouvám se za drobné chyby.
ČTEŠ
Jsem šikanovaná
AdventureAhoj jsem 14 - letá holka,jmenuji se Bethany. A v tomto příběhu se s vámi chci podělit o nepříjemný zážitek - konkrétně o šikanu. Je to opravdu těžké,pokuď ste zažily šikanu víte o co se jedná. Napište mi do komentáře váš názor.